Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@17:21:32 GMT

تاریخ امتحانات پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۱۵۴

تاریخ امتحانات پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

امیرحسین بهروز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق اطلاعیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال 98 از 5 و6 اردیبهشت ماه به روزهای 23 و 24 خرداد تغییر کرده است.
وی افزود: تاریخ برگزاری کلیه آزمون های روز 23 خرداد سال جاری دانشگاه پیام نور به تاریخ 10 تیر 1398 انتقال می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هم اکنون 6 هزار و 200 دانشجو در دانشگاه دولتی یاسوج، یک هزار و 900 نفر در دانشگاه علوم پزشکی، هشت هزار و 600 نفر در دانشگاه پیام نور، دانشگاه فنی و حرفه 2 هزار، هفت هزار نفر در دانشگاه علمی کاربردی و یک هزار و 500 نفر در دانشگاه های غیرانتفاعی کهگیلویه و بویراحمد در حال تحصیل هستند.
9928/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 دانشگاه پیام نور سیل علوم تحقیقات و فناوری کارشناسی ارشد کهگیلویه و بویراحمد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند از ۸ لغایت ۱۶ اردیبهشت با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آنها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان