Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عملیات جمع آوری پل فلزی گیشا، پس از به سرانجام رسیدن تمام جبهه‌های کاری پروژه احداث زیرگذر کوی نصر که با پایه‌های پل موجود در تداخل نیستند، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، اظهار داشت: عملیات احداث بیش از ۳۰۰ حلقه شمع از مجموع شمع‌های باقی مانده در پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، تداخلی با پایه‌های پل فلزی گیشا ندارد و از این رو موضوع جمع آوری پل موجود تا زمان تکمیل تمام بخش‌های زیرگذر که با پل گیشا در تعارض نیستند، موضوعیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفا صبوری دیلمی، با بیان آنکه پل فلزی گیشا تا زمانی که به ساماندهی ترافیک تقاطع بزرگراه‌های جلال آل احمد و شهید چمران و نیز پیشبرد عملیات اجرایی زیرگذر کوی نصر کمک کند، حفظ خواهد شد، ضرورت بررسی‌های دقیق فنی درباره تاثیر برچیدن هریک از بخش‌های پل روی ایستایی کل سازه را مورد تاکید قرار داد و از کارشناسان گروه تعمیر و مقاوم سازی پل‌های شهر تهران خواست، با توجه به تصمیم مدیریت شهری مبنی بر اجرای پل سبز زندگی، انجام بررسی‌های لازم در این زمینه را در دستور کار قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل زیرگذر کوی نصر با توجه به قرار گرفتن این پروژه در یکی از پرترافیک‌ترین مناطق شهر تهران، می‌بایست بر مبنای برنامه‌ای دقیق و البته با حداکثر ظرفیت اجرایی پیش برود، دست اندرکاران اجرای طرح را ملزم به تدوین یک برنامه زمان بندی جدید کرد که براساس آن تاریخ آغاز و اتمام عملیات اجرایی تمام بخش‌ها اعم از احداث شمع ها، سقف زیرگذر و همچنین جابجایی معارضات تاسیساتی به دقت مشخص شود.

گفتنی است با بهره‌برداری از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، یک مسیر زیرگذر با ۳ خط عبوری در هر یک از باند‌های شمالی و جنوبی، جریان عبور و مرور در این تقاطع پرترافیک را به میزان قابل توجهی ساماندهی خواهد کرد. پیشرفت عملیات اجرایی پروژه از مرز ۴۵ درصد فراتر رفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری ترافیک فنی و عمرانی کوی نصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، پنجاه و پنجمین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران با حضور سید محمد آقامیری؛ رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، نصراله آبادیان؛ شهردار منطقه 7 به همراه معاونین و مدیران منطقه، نخبگان، معتمدین محلات برگزار شد.

در ابتدای این نشست نصراله آبادیان به تشریح پروژه‌های در حال انجام این منطقه پرداخت و گفت: امسال نیز پروژه‌های محله‌ای کماکان ادامه خواهد یافت و با توجه به این که اعتبارات خوبی در سال 1403 برای منطقه درنظر گرفته شده، تمهیدات و برنامه‌ریزی دقیق و منظمی داشتیم تا بتوانیم امسال پروژه‌ها و برنامه‌های توسعه شهری در منطقه هفت را به خوبی پیش ببریم.

وی تصریح کرد: ایستگاه بهار شیراز از ابتدای کار من در این منطقه، متوقف شده بود اما با تلاش و کوشش شبانه روزی این ایستگاه به بهره‌برداری رسید و مردم هم اکنون از آن استفاده می‌کنند. ایستگاه سرباز نیز یکی دیگر از پروژه‌های درحال اجرا در منطقه است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا آبان ماه افتتاح خواهد شد.

شهردار منطقه 7 با اشاره به افتتاح ورودی دوم ایستگاه سهروردی در آینده نزدیک، افزود: اجرای پروژه زیرگذر میدان سپاه یکی دیگر از پروژه‌های مهم منطقه است که در دستور کار قرار گرفته و انتظار می‌رود تا با افتتاح آن روان سازی بار ترافیکی و تسهیل تردد شهروندان منطقه را شاهد باشیم.

به گفته وی، این پروژه شهری برای اتصال خیابان خواجه نصیر غربی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی و به منظور کاهش زمان سفر و تاخیرهای طولانی ناشی از بار ترافیکی سنگین که تقاطع ها و معابر دیگر از جمله شریعتی، طالقانی، بهار و شهید مفتح را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در راستای کاهش بار ورودی به میدان سپاه و تسهیل تردد شهروندان از غرب به شمال در دستور کار قرار گرفته است.

آبادیان با اشاره به عملیات بهسازی میدان سبلان در این منطقه، عنوان کرد: باتوجه به اینکه میادین سبلان و سپاه در بزرگراه شهید صیاد شیرازی قرار دارد، بهسازی و اجرای این دو پروژه به روان سازی و کاهش ترافیک در این معبر کمک شایانی خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: طرح بزرگ و فرامنطقه‌ای بهسازی میدان سبلان با هدف برطرف کردن معضل ترافیکی شرق و شمال شرق تهران در حال اجراست. با توجه به وضع موجود در میدان سبلان و میزان تردد وسایل نقلیه در محور بزرگراه شهید صیاد شیرازی مسیر جنوب به شمال و بالعکس و ورود به شیب راه (رمپ) میدان، مسیر شرق به غرب و بالعکس در مسیر خیابان شهید قدوسی و خیابان جانبازان شاهد تداخل حرکتی، راهبندان‌های طولانی و ترافیک سنگین در این محور هستیم که با اتمام این طرح شاهد برطرف شدن این معضلات خواهیم بود.

شهردار منطقه 7 تاکید کرد: پروژه بهسازی کانال زرین گلاب، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام باقی مانده از سال‌های گذشته، تکمیل و اتمام مساجد نیمه تمام منطقه از قبیل شریفیه، حسینی، جبرئیل، علی ابن ابیطالب و...، اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای در خیابان‌های شهید مدنی، کلیم کاشانی...، مجموعه ورزشی شهید توکلی و تکمیل فاز دوم مجموعه ورزشی شهید مهرآئین از دیگر مواردی است که در راس فعالیت‌های منطقه قرار گرفته تا هر چه سریعتر به اتمام برسد.

در ادامه حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری؛ رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در آغاز کار شورای ششم نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور را برنامه‌ریزی کردیم و سعی کردیم ارتباط خودرا با مردم از طریق مساجد حفظ کنیم پس از ارزیابی به این نتیجه رسیدیم، علاوه بر استمرار دیدارهای محور، در نشست‌های تخصصی از تجربیات نخبگان و معتمدین بهره‌مند شویم زیرا حضور این عزیزان می‌تواند در کشف و حل معضلات و مشکلات هر چه بیشتر مردم در دل محلات اثر گذار و یاری رسان باشد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر در جریان این جلسه افزود: هدف کمیته عمران از برگزاری این جلسات ارتباط هرچه بیشتر و قویتر با نخبگان و معتمدین مناطق و محلات سطح تهران است و قطعا تجربیات و ظرفیت‌های مثبت این عزیزان می‌تواند به مدیریت شهری در حل مشکلات شهر و شهروندان و بویژه پرداختن به مسائل عمرانی کمک کند.

وی تاکید کرد: این جلسات دوسویه است تا معتمدین، نمایندگان در محلات ببینند که چه عملیات و پروژه‌های در محلات‌شان انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است