Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:10:50 GMT

پویش دانش آموزی کمک به سیل زدگان نماد همبستگی است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۰۳۶

پویش دانش آموزی کمک به سیل زدگان نماد همبستگی است

دکتر قاسمعلی خدابنده روز چهارشنبه در مراسم نواختن زنگ مهربانی در دبیرستان شهید دستغیب مشهد افزود: پویش 'هر مدرسه، یک کانون‌ مهربانی' و مشارکت خوب دانش آموزان، والدین و فرهنگیان در جمع آوری کمک برای مردم سیل زده استانهای کشور نشان از عمق همبستگی و نوعدوستی آنها دارد.
وی اضافه کرد: کمک به همنوعان در شرایط سخت و بروز حوادث، وظیفه شرعی و دینی است و توصیه به انجام امور خیر نیز در قرآن کریم به مراتب مورد تاکید قرار گرفته است و خوشبختانه ملت ایران با موج کمکهای خود به مردم سیل زده غیرت ملی و حساسیتهای شرعی خود را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان رضوی گفت: کمکهای دانش آموزان، والدین و فرهنگیان در قالب پویش هرمدرسه یک کانون مهربانی از امروز برای ارسال به مناطق سیل زده بسته بندی و جمع بندی نهایی میزان اقلام و کمکهای نقدی اهدا شده طی روزهای آینده انجام و اعلام می شود.
خدابنده افزود: تمامی کمکهای جمع آوری شده با هماهنگی نهادهای امدادرسان از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعیت هلال احمر به مناطق سیل زده ارسال می شود.
پویش 'هر مدرسه، یک کانون‌ مهربانی' برای کمک به سیل ‌زدگان کشور در مدارس استان خراسان رضوی از 20 فروردین ماه کنونی آغاز شده است.
1922/7496
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خراسان رضوی سیل کمیته امداد امام خمینی مشهد ملت ایران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

تیم والیبال دانش‌آموزش صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز  با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| عکس صمیمانه رهبر انقلاب با قهرمانان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • دیدار صبح امروز تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان با رهبر انقلاب
  • عکس یادگاری اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»