Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@17:20:18 GMT

معامله قرن منافع اسرائیل را لحاظ خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۸۲۳۴

معامله قرن منافع اسرائیل را لحاظ خواهد کرد

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، رون دریمر، سفر رژیم صهیونیستی در آمریکا امروز (چهارشنبه) پیش از تعطیلات عید پاک یهودی ضمن تقدیر از عملکرد دولت دونالد ترامپ در قبال اسرائیل در اقداماتی همچون انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس و به رسمیت شناختن "حاکمیت" اسرائیل بر بلندی‌های جولان، اظهار کرد: کاملا بر این باورم که در طرح صلح پیشنهادی آمریکا منافع حیاتی اسرائیل در نظر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دریمر خطاب به جیسون گرینبلات، نماینده آمریکا در روند صلح خاورمیانه گفت: شما در وضعیت خوبی هستید، من در مورد این طرح خوش‌بین هستم، تغییری واقعی در جهان عرب وجود دارد.

شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر در گزارشی آورد، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به انتقادات خود علیه "معامله قرن" ادامه می‌دهد و هفته آینده سفری با هدف جلب حمایت برای فلسطینی‌ها در جهان خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود عباس به قاهره سفر کرده سپس برای دیدار با برخی مسئولان اتحادیه اروپا پیش از اعلام معامله قرن به بروکسل برود.

گرینبلات روز سه‌شنبه گفته بود، گمانه‌زنی‌ها درباره محتوای معامله قرن تلاش‌ها برای برقراری صلح را تضعیف می‌کنند.

نماینده آمریکا در روند صلح خاورمیانه افزود: ما از تمایل شما برای دانستن جزئیات طرح صلح تقدیر می‌کنیم اما من و فریدمن هرگز هیچ‌ یک از جزئیات این طرح را پیش از تاریخ مقرر آن افشا نخواهیم کرد. گمانه‌زنی‌ها تلاش‌های ما را تضعیف می‌کنند و لازم است این حدس زدن‌ها متوقف شوند، ما بر این باوریم طرح واقعی و توافق‌ها نیازمند امتیازدهی‌هایی است، ما می‌توانیم در این زمینه کمک‌هایی کنیم، اما حل مساله در وهله اول به مسئولان مربوطه متکی است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان

ایگا اِشویانتک لهستانی همچنان بهترین تنیسور زن جهان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انجمن تنیس حرفه‌ای زنان جهان (WTA) امروز (دوشنبه) تازه‌ترین رنکینگ خود را منتشر کرد که در آن رده اول همچنان در اختیار ایگا اِشویانتک است.

تغییرات زیادی در فهرست 10 نفر برتر رخ داده که مارکتا وندروسوا، تنیسور اهل چک به جایگاه ششم، ژنگ کینگ ون از چین به جایگاه هفتم و ماریا ساکاری یونانی از رتبه ششم به هشتم سقوط کردند.

صدرنشینی جوکوویچ و صعود روبلف به رده ششم رنکینگ ATP

10 تنیسور برتر زن جهان در رنکینگ جدید ATP بدین شرح هستند:

1. ایگا اِشویانتک (لهستان) - 10910 امتیاز
2. آرینا سوبولنکو (بلاروس) - 7498 امتیاز
3.کوری گاوف (آمریکا) - 7313 امتیاز
4. النا ریباکینا (قزاقستان) - 6673 امتیاز
5. جسیکا پگولا (آمریکا) - 4655 امتیاز
6. مارکتا وندروسوا (جمهوری چک) - 4090 امتیاز
7.  ژنگ چینگون (چین) - 3945 امتیاز
8.ماریا ساکاری (یونان) - 3925 امتیاز
9. اونس جابر (تونس) - 3748 امتیاز
10. النا اوستاپنکو (لتونی) - 3493 امتیاز

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • تفاوت بوته با درخت
  • حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است