Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان با تبریک سالروز ولادت منجی عالم بشریت و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: هدف وزارت اطلاعات برقراری آرامش در همه عرصه‌های اجتماع بوده و این توفیقات به لطف پرودگار، توجهات امام زمان (عج)، ادعیه ذاکیه رهبر معظم انقلاب و برکت دعای خیر مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جهت‌گیری استراتژیک وزارت اطلاعات در منطقه جنوب شرقی مبتنی بر نگاه متعالی رهبر معظم انقلاب در این نقطه راهبردی و به تعبیر ایشان تنگه احد نظام بوده است.

مدیرکل اطلاعات استان افزود: در این راستا ایجاد وحدت، انسجام بین مذاهب و اقدام، هماهنگی و همدلی بین مسئولان و مردم این استان برای امنیت سازی سرلوحه کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: معتقدیم سیستان و بلوچستان سرچشمه و مخزن بی نظیر فرصت‌ها و ظرفیت‌های متنوع است.

مدیر کل اطلاعات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ما مصمم هستیم بستر لازم برای توسعه و شکوفایی اقتصادی استان فراهم شود تصریح کرد: برای بهبود وضعیت توسعه همه جانبه استان از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهیم کرد و با تمام قوا با هرگونه نا امنی در مسیر توسعه منطقه مبارزه خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: بخش مهمی از عدم توسعه مطلوب سیستان و بلوچستان در عملکرد ننگین گروه‌های تروریستی است که سعی دارند تا چهره این استان را منفی و توام با نا امنی و خشونت نشان دهند.

مدیر کل اطلاعات استان بیان کرد: مقابله با فعالیت‌های این گروهک‌ها که تحت تاثیر القائات سرویس‌های اطلاعاتی و جریانات معاند قرار دارند با شدت بیشتری دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: امروز دشمنان نظام بیشترین هجمه و تبلیغات منفی را برای نا امن نشان دادن منطقه دارند و فعالیت مستقیم و غیر مستقیم سرویس اطلاعاتی در منطقه گویای سطح تهدید است.

مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک با عنایت خداوند و اقدامات تخصصی به عمل آمده ضربات مهلکی بر بدنه ده‌ها گروهک تروریستی که کارنامه سیاهی دارند وارد شده و مردم شریف اهل سنت و شیعه سیستان و بلوچستان با همکاری و ارائه گزارشات ارزنده در این مسیر همیار ما بوده اند.

وی ادامه داد: تنها در زمینه کشف مواد منفجره در ۱۰ سال اخیر مقادیر زیادی مواد منفجره و ده‌ها جلیقه انفجاری و تعداد فراوانی سلاح و مهمات کشف شده است.

مدیرکل اطلاعات استان بیان کرد: با هدف برقراری امنیت اقتصادی و پیشگیری از فساد اقتصادی وزارت اطلاعات اقدامات پر شماری را به ثبت رسانده است، از جمله در استان، تعدادی از عناصر شبکه اخلال در سیستم بانکی و ارزی کشور که از طریق تشکیل شرکت‌های صوری و اخذ غیر قانونی ارز دوستی به میزان تقریبی ۵۰۰ میلیون یورو در نظام اقتصادی اخلال ایجاد کرده بودند با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در نتیجه از خروج بیش از ۳۰۰ میلیون یورو ارز دولتی جلوگیری و بیش از ۳۵۰ شرکت صوری شناسایی و از ادامه فعالیت آن‌ها ممانعت به عمل آمد.

وی گفت: همچنین پیگیری رفع تصرف بیش از ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی تصرف شده در سیستان و بلوچستان، برخورد با عوامل فساد اقتصادی در دستگاه‌های مختلف دولتی، برخورد با عوامل و شبکه مالی قاچاق مشروبات الکلی استان و توقیف حدود ۱۴ تن مشروبات الکلی از اقدامات اداره کل اطلاعات در سال گذشته بوده است.

مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یکی از عرصه‌های تهاجمی دشمن فعال سازی گسل‌های قومی و مذهبی در استان بوده افزود: تلاش در راستای گسترش گفتمان تقریب در منطقه، مقابله با اقدامات تفرقه افکنانه و مخل وحدت به وسیله ارتباط با نخبگان، برگزاری همایش‌ها و نشست‌ها با سران طوایف، متنفذین، شاخص‌های قومی و مذهبی، مدیران، نمایندگان مجلس و اساتید دانشگاهی در سراسر استان برکات ارزشمندی را به همراه داشته است.

وی گفت: همچنین اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان توانسته است با توجیه و آگاه سازی چند هزار نفر از مدیران، نخبگان، دانشجویان، نظامیان، کارکنان دستگاه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استان در چند سال اخیر گام مهمی در راستای اجرای برنامه‌های صیانتی و ضد جاسوسی بردارد.

مدیرکل اطلاعات استان ابراز امیدواری کرد که با همراهی تنگاتنگ مردم با دستگاه‌های اطلاعاتی که به تعبیر امام راحل (ره) «اطلاعات ۳۶ میلیونی» و امروز می‌توانیم بگوییم اطلاعات ۸۰ میلیونی امنیت و آرامش جامعه را تامین می‌کند.

وی تاکید کرد: امروز بهترین را برای مقابله همه‌جانبه با تحرکات تروریستی مورد حمایت سرویس‌های اطلاعاتی و رفع مشکلات موجود سیستان و بلوچستان نظیر مسائل سرمایه گذاری، توسعه، اشتغال و محرومیت فعال شدن نقش و سهم آحاد مختلف جامعه از جمله شاخصان، طوایف، مولوی‌ها و نخبگان است.

مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان اضافه کرد: ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان با شماره ۱۱۳ پذیرای این همکاری و همراهی خواهد بود.

انتهای پیام/پ

خروج بیش از ۳۰۰ میلیون یورو ارز دولتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت اطلاعات ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان گفت: کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است و ۴ شهید گمنام در استان تشییع و تدفین می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ محمود مهدوی‌فرد عصر امروز در جلسه مشترک شورای هماهنگی دفاع مقدس و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمان که با حضور محمدمهدی فداکار استاندار و محمدرضا پورابراهیمی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در محل سالن پیامبراعظم (ص) استانداری برگزار شد با بیان اینکه مجموعه خاطرات عزیز در حوزه دفاع مقدس تولید شده است، اظهار داشت: از سه آزاده کرمانی خاطراتی ضبط شده که به صورت قطعات کوتاه تهیه و در قالب‌های مختلف منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان منزل پدری شهید سلیمانی به‌عنوان یک اثر ملی ثبت شده است، گفت: آثار زیادی در استان کرمان در حوزه دفاع مقدس وجود دارد که ارزش ثبت ملی دارد و باید پیگیری شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه چهل و دومین سالگرد آزادسازی خرمشهر در پیش است، افزود: امسال بزرگداشت فتح خرمشهر با شعار "در راه فتح قله‌ای" برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان فرماندهی انتظامی استان کرمان میزبان برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان است، ادامه داد: برنامه‌هایی در این زمینه دیده شده که متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

مهدوی‌فرد با بیان اینکه 322 پیکر شهید گمنام در سطح استان کرمان وجود دارد و میزبان پیکر مطهر این شهدا هستیم، گفت: 231 درخواست از مجموعه‌های مختلف از جمله روستاها برای تدفین شهدای گمنام در استان کرمان داریم.

وی با اشاره به اینکه 145 حرم و یادمان شهدای گمنام در سطح استان کرمان داریم که 23 یادمان در دانشگاه‌ها قرار دارد، افزود: 94 یادمان در مجموعه شهری داریم که 241 شهید گمنام در آنها قرار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه 14 شهید گمنام نیز در مجموعه‌های نظامی قرار دارند که یادمان آنها تکمیل شده است، ادامه داد: از مجموعه درخواست‌ها 43 مکان که در سال جاری به تهران ارسال شده است 23 مورد در اولویت اول و 20 مورد در اولویت دوم قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در ایام شهادت امام صادق(ع) کرمان میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است، گفت: با سه مکان موافقت نهایی شده است و در این ایام سه شهید گمنام در سطح استان کرمان تشییع و تدفین می‌شود که کرمان روستای کوهپایه، رفسنجان و سیرجان میزبان پیکر مطهر شهدا هستند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران