Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@01:02:45 GMT

خوزستان| حضور نیروهای جهادی دفتر آیت‌الله مکارم در عین‌۲ + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۸۳۲۷

خوزستان| حضور نیروهای جهادی دفتر آیت‌الله مکارم در عین‌۲ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

پیرو بیانیه آیت‌الله مکارم شیرازی در مورد وضعیت سیل‌زده‌های خوزستان و با توجه به اهمیت این موضوع تعدادی از طلاب موسسه دارالاعلام به مناطق سیل‌زده خوزستان اعزام شدند. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، پیرو بیانیه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در مورد وضعیت سیل‌زده‌های خوزستانی تعدادی از طلاب ایشان در موسسه دارالاعلام به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌‌جمعه موقت اهواز: پرداخت خسارت‌ها به مردم سیل‌زده خوزستان طولانی نشودارسال پنجمین محموله کمک‌های شهرداری تهران به استان خوزستانامدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش از 11500 نفر از اهالی حمیدیه خوزستان

حجت‌الاسلام کوثری مسئول آموزش موسسه داراعلام و نماینده آیت‌الله مکارم در مناطق سیل‌زده خوزستان اظهار داشت: حدود 50 نفر از طلاب آیت‌الله مکارم به مناطق سیل‌زده خوزستان اعزام شده و یک ستاد فرهنگی را در حوزه علمیه عین 2 دایر کردند.

وی افزود: در این ستاد 3 قرارگاه ثامن‌الائمه(ع)، جوادالائمه(ع) و شهید غلامی که محل اسکان افراد آسیب‌دیده از سیل است تحت پوشش قرار گرفتند.

کوثری عنوان کرد: تعداد زیادی از نیروها نیز به مناطق مختلف سیل‌زده خوزستان اعزام و در خط مقدم کار جهادی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول به‌کار هستند.

وی افزود: تمامی اقدامات انجام شده حوزه مربوط به مرحله اول بوده و در مراحل بعدی با رصد دقیق منطقه و گزارشاتی که به آیت‌الله مکارم ارسال می‌شود شرایط جمع‌بندی شده و حرکت‌های بعدی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: از اواخر اردیبهشت ماه امسال پرواز‌های زائران خوزستانی به سرزمین وحی آغاز خواهد شد.

محمد امین یاقوت افزود: در حج تمتع امسال سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به همراه عوامل ستادی و کادر درمانی  در قالب ۲۵ کاروان اعمال و مناسک حج را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تمامی زائران خوزستانی مدینه قبل هستند، اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زائران استان در سرزمین وحی فراهم شده است.

مدیر حج و زیارت خوزستان بیان کرد: عملیات بازگشت زوار خوزستانی سرزمین وحی از اوایل تیر ماه انجام خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳