Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باتوجه به سیل اخیر کلاس‌های درسی حوزه علمیه تعطیل و با این فرصت طلاب و روحانیون از سراسر کشور در استان خوزستان حضور پیدا کردند تا قدمی در این مسیر برداشته و از آلام سیل‌زدگان کم کنند. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت‌الله سید‌هاشم حسینی‌بوشهری امروز در دیدار با آیت‌الله موسوی‌جزایری ضمن ابلاغ سلام جامعه مدرسین حوزه علمیه به مردم خوزستان، اظهار داشت: در سیل اخیر شاهد همدرد‌ی و همدلی مردم سراسر کشور با سیل‌زدگان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حجم بسیار بالای حجم تخریب سیل بیان کرد: امید است که با همت مردم و مسئولان مربوطه از آلام سیل‌زدگان کشور کاسته و میزان خسارت آنها نیز جبران شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با کمک‌رسانی مردم به سیل‌زدگان نقاط مختلف اشاره و عنوان کرد: اقشار مختلف به ویژه نیروهای مسلح و روحانیت حضور فعالی در کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده داشتند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به سیل اخیر کلاس‌های درسی حوزه علمیه تعطیل و با این فرصت طلاب و روحانیون از سراسر کشور در استان خوزستان حضور پیدا کردند تا گامی در این مسیر برداشته و از حجم آلام سیل‌زدگان کم کنند.

گروه‌های مردمی لبنان برای کمک به سیل‌زدگان وارد اهواز شدند‌اهواز|احداث منازل سیل‌زدگان خوزستان در میان استان‌های کشور تقسیم‌بندی شود‌اهواز|صنایع پتروشیمی در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستان همراهی لازم را داشته باشند

آیت‌الله حسینی بوشهری با تأکید بر تخلیه سریع آب‌گرفتگی منازل سیل‌زدگان، گفت: مسیرهای مواصلاتی و راه‌های روستایی و شهری آسیب دیده که سپاه پاسداران باوجه به تعیین استان‌های معین شبانه‌روز در حال فعالیت است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: اگر درخواست نسبت به مردم سیل‌زدگان خوزستان وجود دارد به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منتقل و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی بعدازظهرشنبه در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه، اخلاق و فقه سه عامل تحول آفرین در علم و دانش هستند و تحقق آنها مسلتزم اهتمام به لایه‌های عملیاتی می‌باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: امروز متاسفانه در برخی از حوزه‌ها از جمله معماری و شهرسازی اسلامی از الگوی اسلامی علی رغم وجود افراد فرهیخته در تاریخ همچون شیخ بهایی بی بهره هستیم.

امام جمعه قم ابراز کرد: زن و خانواده را مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است ضمن اینکه انقلاب اسلامی منطق قابل اجرایی در جهان دارد.

این عضو شورای نگهبان تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگوهایی را در موضوع زن خلق کرده و دشمنان نیز با تمرکز به این مسائل قصد کمرنگ نمودن یکسری دستاورها را دارد.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: تعهد به ارزش‌ها و الگوهای مبنی بر اسلام و انقلاب منطق یک زن مسلمان می‌باشد و این الگوها باید در جامعه نهادینه شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اذعان کرد: دانش فنی و بنیه علمی باید در دانشگاه حضرت معصومه (س) و سایر دانشگاه‌ها تقویت بشود ضمن اینکه حضور موثر حوزه علمیه و دانشگاه در عرصه‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 6090460

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران