Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای زنگ استعفای مسئولان دولتی برای نامزد شدن در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی بصدا درآمده اما این صدا در استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل وجود استاندار استان که پیش از این نماینده خانه ملت بوده بلندتر به‌صدا درآمده است.

به گزارش ایلنا این روزها بازار شایعات استعفای استاندار کهگیلویه و بویراحمد داغ شده اما مسئولان دولتی مستقر در استانداری این استان صحبت‌های ضد و نقیضی به ایلنا از یاسوج می‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه  این روزها بازار سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد را فراگرفته استعفای روزهای آینده " علیمحمد احمدی " استاندار است اگرچه تاکنون معاونان وی و حتی مدیران میانی از استعفای مسئول ارشد استان واکنش خاصی نشان نداده‌اند.

رایزنی‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای جایگزینی عزیز فیلی،معاو عمرانی وی به سرپرستی این استان از دیگر شایعات بازار سیاسی این روزها است و البته گفته می‌شود در هفته گذشته، " احمدی " با " نوبخت " و برخی دولتمردان ارشد نشست‌هایی در این ارتباط نیز داشته است.

متاسفانه باوجود پیگیری‌های فراوان برای کسب اطلاعات دقیق از صحت و سقم نامزدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی تاکنون هیچکدام از معاونان و مدیران استانداری استان حاضر به پاسخگویی دقیق در این ارتباط نشدند.

آنان فقط به یک جمله  « نمی‌توانیم اظهارنظری کنیم» اکتفا می‌کنند ؛ مدیران نزدیک به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز مدام بر جمله « استاندار فعلا دارد کار می‌کند و معلوم‌ نیست بماند یا برود»تاکید دارند.

احمدی، استاندار فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد پیش‌تر نماینده ایلام در خانه ملت بوده و در اولین نشست خبری خود در این استان در پاسخ به سوال ایلنا که؛ گفته می شود شما نامزد مجلس آینده شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام خواهید شد؟ گفت: تا آن زمان وقت است و نمی شود از الان نمی‌توانم  نامزد می‌شوم یا خیر  هستم برای مردم تلاش می‌کنم.

به‌نظر می‌رسد شرایط این روزهای سیاسی استان شرایط خاصی است و باید روزهای آینده شاهد رقابت گزینه‌ها برای جایگزینی " احمدی " باشیم.

اگرچه نمی‌توان از الان شرایط  و ترکیب آینده نمایندگان مجلس  را تحلیل کرد اما به‌نظر می رسد انتخابات ۹۸ انتخاباتی نفس‌گیر در استان کهگیلویه و بویراحمد باشد و البته براساس برخی شواهد عینی، تغییر در مجمع نمایندگان کنونی قطعی است.

اگر قرار بر رفتن"احمدی" استاندار باشد بدون شک باید زودتر این اتفاق رخ دهد و اگر قرار نیست ایشان نامزد انتخابات شود شایسته است  صریح و شفاف به رسانه ها این موضوع را اعلام کند تا تنش های سیاسی درون استانی شدت نگیرد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد خانه ملت مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جمالی آرند سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به شرایط اقتصادی خانوارهای استان هرگونه اجبار توسط مدیران مدارس ممنوع و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش و شکایات مردمی با مدیر مدرسه متخلف برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جدید، چگونگی پوشش، نظارت و توزیع لباس‌های فرم دانش‌آموزان بررسی شد. داشتن روپوش یکسان و متحدالشکل برای هر دوره تحصیلی در مدرسه علاوه بر تقویت حس و روحیه همدلی و دوستی بیشتر در بین دانش‌آموزان، باعث رشد تحصیلی آنها، کاهش استرس ناشی از نحوه مد و لباس، ایجاد آرامش، تمرکز فکری بیشتر آنها بر روی درس و تحصیل و از همه مهم‌تر کاهش هزینه‌های مالی برای خانواده‌ها می‌شود. مدیران و متولیان مدرسه حق اجبار دانش آموز یا اولیا به خرید لباس فرم جدید را ندارند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1229436 برچسب‌ها مدارس

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد ؛ شدت طوفان را ببینید | تصاویر
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد