Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی رستمی فرماندار تربت حیدریه بر لزوم تامین منابع مالی مورد نیاز برای جبران خسارت‌های وارد آمده در سیلاب اخیر تاکید کرد و گفت : این رخداد هیچگونه تلفات جانی در پی نداشت، اما بیشتر خسارت‌های به بخش مسکن روستایی و کشاورزی وارد شد.
وی ادامه داد: با ورود سامانه بارشی قوی از اوایل هفته جاری، بیشترین حجم بارش باران با ۵۵ میلیمتر در بخش کدکن از توابع شهرستان تربت حیدریه گزارش شد که در پی آن جاده رباط سنگ به کدکن از دو قسمت به علت آبگرفتگی و وقوع سیلاب مسدود شد که با تلاش راهداران این مسیر پس ازچند ساعت بازگشایی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار تربت حیدریه اظهار داشت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه حوادث ناگوار روستای ۲۵ خانواری 'ده منار' بخش کدکن این شهرستان هم تخلیه و مردم این روستا تا اطلاع ثانوی در روستای 'عبد آباد' اسکان داده شدند.

رستمی تصریح کرد: با توجه به اقدام‌های پیشگیرانه و به هنگام از سوی اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان، بارش شدید باران و وقوع سیلاب‌های مقطعی هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشته است.

وی گفت: برای ارزیابی دقیق میزان خسارات ناشی از وقوع سیلاب، کارشناسان جهاد کشاورزی در آینده‌ای نزدیک در منطقه حضور خواهند یافت.
انتهای پیام//ف. س آسیب زیرساخت‌های تربت حیدریه براثرسیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم

فرماندار شهرستان کاشان آخرین وضعیت این شهرستان را پس از وقوع سیل تشریح کرد و گفت: سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد. - اخبار استانها -

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع سیل در شهرستان کاشان، اظهار داشت: به ندرت این اتفاق رخ می‌دهد که کاشان در محاصره سیل قرا بگیرد و از این رو حجم فراوان سیلاب از بالادست کاشان به سمت پایین سرازیر شد.

وی افزود: علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

وی ضمن اشاره به حضور مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در کاشان گفت: ستاد مدیریت بحران در هفته پیش‌رو تشکیل می‌شودو سعی می‌شود بخشی از اعتبارات، تخصیص یافته و هزینه شود تا شاهد بروز چنین حوادث و خساراتی نباشیم، اما باید در نظر داشت که این آمادگی برای همه ما وجود داشته باشد.

محمدی فشارکی تصریح کرد: دیواره‌چینی مسیل‌ها و لایروبی رودخانه‌ها در دستور کار قرار دارد و توافقات ضمنی بین مجموعه‌های بین بخشی صورت گرفت و امیدواریم در یک بازه زمانی منطقی و به صورت استاندارد برای مردم شهرستان کاشان اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه