Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان روز چهارشنبه در این جلسه گفت: هماهنگی در ارائه خدمات دستگاه های دولتی و مدیریت شهری، سیاستگزاری برای انجام خدمات بهینه و ایجاد نگاه مشترک برای توسعه شهری توسط تمامی ارگانها و دستگاه های متولی از جمله رویکردهای مهم مدیریت شهری است.
مهرداد سلطانی اظهار داشت: بخشی از فعالیت های این ستاد در زمان حاضر در معاونت عمرانی، بخشی در فرمانداری ها و بخش دیگری در شورا و شهرداری جهت دهی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول ادامه داد: بخشی از برنامه ها در قالب بازآفرینی شهری اقدام مشترک لحاظ شده و طبق هدف گذاری ها تلاش می شود اقدامات دستگاه های مختلف در مراکز خدماتی و محلات همسو و همگام سازی شود.
وی اضافه کرد: در این ستاد انتظار می رود اقدامات دستگاه های خدمات رسان و جهت دهی و همسویی اقدامات دولت با شوراها، سیاستگزاری و ناهماهنگی ها نیز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان ادامه داد: در این جلسات با اخذ نظرات مدیران دستگاه های اجرایی آئین نامه ها و رویکردهای اصلی این برنامه مشخص می شود و دبیرخانه ای در دفتر فنی موضوعات ستاد را پیگیری می کند.
مدیر کل دفتر فنی استانداری زنجان نیز ادامه داد: برای پیشبرد بهتر کارها دبیرخانه ستاد در این دفتر تشکیل شده و 15 دستور کار را مورد توجه قرار داده است.
اسرافیل نیازی افزود: این دبیرخانه حتی نسبت به دریافت اطلاعات لازم از شهرهای ابهر و خرمدره نیز مبادرت کرده و دستور کار آنها نیز در طی جلسات آینده مطرح خواهد شد.
وی اضافه کرد: موضوع بازار زنجان و هماهنگی دستگاه های خدمات رسان در ارتباط با عملیات عمرانی از جمله اولویت های جدی بوده و علاوه بر آن روشنایی معابرشهری مد نظر قرار گرفته است.
این مسئول ادامه داد: طی سه ماهه اول امسال موضوع هماهنگی دستگاه های خدمات رسان با شهرداری برای انجام عملیات های عمرانی و حفاری احصا می شود و تحقق این مهم نارضایتی عمومی را کاهش می دهد.
وی اظهار داشت: پروژه مهم سبزه میدان، جابجایی دکل های برق در داخل شهر، بحث وجود خطوط نفت در شهرستان های ابهر و خرمدره، پادگان شهر زنجان در این جلسات بررسی خواهد شد.
نیازی افزود: طی بازدید های انجام شده پروژه پل گلشهر کاظمیه شهر زنجان نیز از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: محور زینبیه غربی و شرقی شهر زنجان نیز از پروژه های مهم شهری است که با اتمام آن معضلات مربوط به ترافیک شهری کاهش خواهد یافت.
این مسئول ادامه داد: در این پروژه نیز دستگاههای خدمات رسان در ارائه خدمات لازم با مشکلات و ناهماهنگی ها مواجه هستند که در این جلسات این موارد مطرح و موانع نیز برطرف خواهد شد.
فرماندار زنجان نیز با اشاره به اینکه کسبه اصناف در پیشبرد برنامه های مدیریت شهری نقش پررنگ تری دارند گفت: حضور نماینده آنها در جلسات این ستاد می تواند به اثر بخشی کارها کمک کند.
رضا عسگری افزود: موضوع هویت شهری و المان ها در شهر اهمیت دارد، چرا که این 2 موضوع مهم خاص شهرداری نیست و دستگاههای دیگر نیز می توانند مشارکت داشته باشند.
وی اضافه کرد: در موضوع سیما و منظر شهری بحث مشاغل شهری وجود ماشین آلات در بزرگراه 22 بهمن و سنگ فروشی ها و ساماندهای تابلوها و تبلیغات شهری از جمله مسائل شهری است که باید نظم دهی شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلات ارائه شده از سوی شهروندان به دستگاه های متولی امر منعکس می شود گفت: ناهماهنگی بین مدیران موجب شده کارها با کندی مواجه شود و از طرفی برکرواسی اداری حاکم در حوزه روال کارها را منحرف کرده است.
اسماعیل دویران افزود: برنامه ریزی ها در راستای رسیدن به اهداف معینی انجام می گیرد که وقتی مجموعه اقدامات به هدف خاص نمی رسد این موضوع نشان دهنده جزیره ای کار کردن است.
وی اظهار داشت: یکپارچگی در حین استقلال سازمان ها اهمیت بیشتری دارد و بسیاری این مهم را مدیریت واحد شهری می دانند که نادرست است.
دویران افزود: یکی از ارکان مدیریت یکپارچه توسعه سامانه ها است و به نوبه خود بروکراسی را کاهش می دهد.
این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: فصل کاری پروژه های عمرانی شهری زنجان از بهار تا آبان ادامه دارد و تعیین تکلیف پروژه ها نیز باید در این بازه زمانی باشد.
وی اضافه کرد: بر این اساس شورا وشهرداری زنجان در سال جاری 10 پروژه شاخص را مورد توجه قرارداده که هماهنگی های و همکاری سازمان ها و دستگاه های خدمات رسان می تواند به شتاب بخشی کارها منتهی شود.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: در حوزه شورا و شهرداری همدلی و انسجام بیشتری برای انجام پروژه های لازم وجود دارد و هدف کسب رضایتمندی شهروندان است.
مدیر کل و راه و شهرسازی استان زنجان نیز گفت: هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان حلقه مفقوده ای بود که این مهم با تشکیل این جلسات می تواند نتایج خوبی را رقم بزند.
مسعود بیات منش افزود: آنگونه که باید و شاید در مدیریت شهری خدمات لازم ارائه نشده بود و بررسی موانع آن نتایج خوبی را دنبال دارد.
وی اظهار داشت: هم اکنون 21 کارخانه آسفالت در استان زنجان در بخش خصوصی فعالیت می کنند و در صورت تزریق اعتبار، مواد مورد نیاز را برای لکه گیری عرضه می کنند.
وی خاطرنشان کرد: پروژه های موثر و محرک شهری با اولویت در نظر گرفته شود و در این میان بیشترین مشکلات شهری در بافت های فرسوده و حاشیه قرار دارد.
این مسئول ادامه داد: 68 پروژه نیز در ستاد بازآفرینی شهری استان به تصویب رسیده و هم اکنون از طریق بخش خصوصی برای بافت های فرسوده و محلات هدف چهار محله مشاوره انتخاب شده و طراحی آن نیز درحال انجام است که با مشارکت سرمایه گذار اقدامات لازم انجام گیرد.
9646/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تبلیغات راه و شهرسازی استان رئیس شورای اسلامی شهر شاخص عضو شورای اسلامی شهر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس کل دادگستری اصفهان در آیین گشایش دادگاه بخش برزک گفت: نباید عدالت را تنها در حوزه قضایی انتظار داشته باشیم بلکه اجرای عدالت باید در عرصه‌های مختلف وجود داشته باشد و براین اساس اگر کار‌ها در حوزه‌های مختلف براساس قانون، وجدان کاری، احساس مسوولیت و تعهد صورت بگیرد بسیاری از پرونده‌های قضایی دیگر وجود نخواهد نداشت وبرخورد با ناهنجاری‌ها، برنامه جدی قوه قضائیه است.


حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: باید منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضایی سرلوحه کار قرار دارد و امیدواریم بتوان به شکلی عمل کرد که رضایتمندی مردم را در کوتاهترین زمان و با دقت کامل بتوان محقق کرد.


وی با بیان اینکه به مسأله حجاب در جامعه باید ورای یک مقوله اجتماعیِ صرف نگریسته شود، بر حمایت دستگاه قضائی استان از مجریان طرح نور تاکید کرد.

وی افزود: بخش برزک بنا به آمار دستگاه قضایی، کمترین پرونده را دارد که از فرهنگ بالا و غنای فرهنگی شهروندان این منطقه ریشه گرفته است و جای تحسین و تقدیر دارد و امیدواریم فرهنگ صلح و سازش در این منطقه بیش از پیش تقویت شود.


سرپرست فرمانداری کاشان گفت: گشایش دادگاه در بخش برزک مصداق عینی نهضت خدمت‌رسانی قوه قضاییه در این بخش است تا مردم مجبور نباشند که مسافت طولانی و خطرآفرین تا شهر کاشان را طی کنند.


محمدی فشارکی افزود: سوابق بررسی شده نشان می‌دهد که دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی تعامل خوبی با یکدیگر دارند و تلاش می‌کنند تا فضای شهرستان کاشان را امن و آرام نگه دارند و در مسیر توسعه و ارتقا حرکت کنند.


وی گفت: تعامل دستگاه قضایی و اجرایی یک تعامل خوب است که نشانه تداخل یا نافی استقلال نیست، بلکه مصداق همراهی دستگاه‌ها در شهرستان است که امیدواریم بتوانیم به مردم خدمت کنیم.
دادگاه شهر برزک با حضور مسئولان اجرایی و قضایی استان اصفهان و شهرستان کاشان به بهره‌برداری رسید.
شهر برزک در فاصله ۵۰ کیلومتری جنوب غربی کاشان واقع شده و مهم‌ترین منطقه تولید گل محمدی شهرستان کاشان است

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم باز شد
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک