Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ارشد HSE و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به همراه تنی چند از اعضای کمیته بحران منطقه از روستاهای آسیب دیده از سیل شهرستان شادگان بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه، سید امید شهیدی نیا، فرمانده ارشد HSE و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به همراه مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی و تنی چند از اعضای کمیته بحران منطقه، از روستاهای آسیب دیده از سیل شهرستان شادگان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که همزمان با دیدار نماینده ولی فقیه در استان خوزستان صورت گرفت، فرماندار شهرستان شادگان ضمن ارائه گزارش از عملکرد فعالیت های انجام شده از قبل از سیل تا کنون، نیازمندی های خود را جهت کنترل سیل و کاهش خسارت های احتمالی ناشی از آن را اعلام نمود.

شهیدی نیا، در راستای تاکیدات مقام عالی وزارت نفت و همسویی شرکت های پتروشیمی مستقر در استان در امر کمک رسانی به سیل زدگان، تعداد 3 دستگاه بیل مکانیکی و 3 دستگاه کامیون از طریق شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه را در اختیار فرماندار شهرستان شادگان قرار داد.

وی با اشاره به حضور تاثیر گذار کارکنان صنعت پتروشیمی در امدادرسانی و کمک به سیل زدگان در استان خوزستان، گفت: تا پایان شرایط فوق العاده در شهرستان شادگان، با توجه به نیاز، نسبت به تامین کیسه های پلاستیکی و نایلونی با سایزهای مختلف جهت استفاده در سیل بندها همکاری لازم را از طریق شورای راهبردی پتروشیمی انجام خواهد داد؛ همچنین مقرر گردید نیاز تامین غذای امداد رسانان توسط موکب صنعت پتروشیمی تامین گردد.

گفتنی است، تالاب شادگان از سه نقطه و همچنین رودخانه جراحی تغذیه می شود و سیل اخیر باعث بالا رفتن تراز آب و ورود به بعضی از روستاهای حاشیه تالاب گردیده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خوزستان پتروشیمی جراحی سیل مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منظور بررسی میزان آمادگی این استان در حوادث غیرمترقبه سفری یک روزه به استان کرمانشاه خواهد داشت.

وی افزود: هدف از این سفر بررسی مجموعه موضوعات و آخرین اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در کرمانشاه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و گفت: قرار است رئیس سازمان مدیریت بحران بازدیدی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب داشته باشد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات ساخت و ساز در منطقه قرار بگیرد.

یگانه افزود: بازدید از بافت فرسوده، بررسی آخرین اقدامات انجام شده و روند پیشرفت ساخت و ساز در این مناطق و بازدید از آبشوران به عنوان یک نقطه حادثه خیز در شهر کرمانشاه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه با ریاست دکتر نامی و حضور مدیران استانی برگزار می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد