Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:23:31 GMT

250 برنامه نشاط اجتماعی در دشتی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۲۳۷۸

250 برنامه نشاط اجتماعی در دشتی برگزار شد

بوشهر-ایرنا- فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: پارسال 250 برنامه در راستای ترویج و توسعه نشاط اجتماعی در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، عبدالله نادری روز چهارشنبه در آئین میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان در خورموج افزود: دولت تدبیر و امید توجه بسیار خوبی برای توسعه زیر ساخت های فرهنگی، هنری و ورزشی برای افزایش نشاط اجتماعی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: پارسال تعداد هشت پروژه در حوزه ورزش و فرهنگ و هنر شامل احداث گالری فرهنگسرای خورموج ، سالن پلاتوی کاکی، تکمیل سالن ورزشی روستاها واحداث زمین چمن مصنوعی فوتبال و تکمیل ورزشگاه تختی خورموج در دشتی اجرایی شد که بیشتر این پروژه ها در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار دشتی اضافه کرد: یکی از برنامه مهم شهرستان توسعه سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان بوده است و در زمان حاضر تعداد 39 سمن در شهرستان فعال شده اند که هفت سمن در حوزه جوانان است.
نادری به برنامه های دشمن برای ایجاد یاس و نا امیدی درجوانان اشاره کرد و افزود: باید تمام برنامه مسئولان و سازمان مردم نهاد ایجاد و تقویت روحیه امید، نشاط و برطرف نمودن موانع و مشکلات برای اشتغال جوانان باشد.
در پایان این مراسم از جوانان برتر و نخبه شهرستان دشتی در زمینه های مختلف با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جوان نشاط دشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • ۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟