Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش در نیمه اول نمایش خوبی مقابل ذوب آهن ارائه نداده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بابت غیبت در کنفرانس دیروز عذرخواهی می‌کنم. درباره بازی امروز باید بگویم که از میزبان خودمان بابت زمین قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز اینجا عالی بود. شرایط استادیوم هم خیلی خوب بود. از هواداران خودمان قدردانی می‌کنم که امروز حمایت خوبی از ما کردند. در نیمه اول آن طور که باید مثل قهرمان بازی می‌کردیم نبودیم.

 

منصوریان: از معدود دفعاتی بود که پرسپولیس را می‌شد برد

* نیمه اول بدترین بازی‌مان را انجام دادیم

وی افزود: در نیمه اول ما بدترین بازی خودمان را انجام دادیم اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد و بهتر کار کردیم. طبیعتاً وقتی در بیرون از خانه بازی می‌کنیم کار سخت می‌شود و ما هم می‌دانستیم که حریف قدرتمندی در انتظار ما است. به هر حال تیم ذوب‌آهن چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا خوب ظاهر شده و نشان دادند که قدرت زیادی دارند اما من به بازیکنانم بابت کسب یک امتیاز تبریک می‌گویم چون هر امتیازی که بگیریم مهم است. من پیش از این هم گفته بودم که هنوز خیلی مانده تا قهرمان لیگ مشخص شود و آخرین سوت داور در آخرین بازی مشخص می‌کند که چه تیمی قهرمان خواهد شد.

* با این تساوی سرنوشت قهرمانی سخت شد

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با این تساوی به نظر می‌رسد کار پرسپولیس سخت شد افزود: بله طبیعی است که کار سخت باشد و ما انتظار نداریم که همه چیز آسان پیش برود. حتی اگر سخت‌ترین شرایط را در نظر بگیریم و تراکتورسازی هم برنده شود باز هم ما سه امتیاز از رقبا جلوتریم. البته بازی سختی با سپاهان در تهران و بازی سختی با تراکتورسازی در تبریز داریم و بازی سختی مقابل ماشین‌سازی در تهران هم خواهیم داشت اما اگر بخواهیم قهرمان شویم باید همه تیم‌ها را ببریم.

* از زمانی که سرمربی پرسپولیس شده‌ام نتوانستم ذوب آهن را در اصفهان شکست دهم

برانکو در خصوص اینکه چه دلیلی دارد که پرسپولیس در اصفهان با او نمی‌تواند ذوب‌آهن را ببرد، تصریح کرد: دلیل خاصی ندارد اما از وقتی که من مربی پرسپولیس شدم نتوانستیم ذوب‌آهن را در اصفهان ببریم.

* دنبال بهانه نیستیم اما بازیکنان خسته بودند

وی افزود: بازیکنان خسته بودند شاید کمی خستگی داشته‌اند. خودتان می‌دانید لحظات فشرده‌ای داریم اما دنبال توجیه و بهانه نیستیم.

*زمان پرواز به ما نمی‌خورد و با اتوبوس آمدیم

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه چرا شما با اتوبوس سفر کرده‌اید، عنوان کرد: دلیل خاصی ندارد، زمان پروازها به ما نمی‌خورد، پروازها شب و دیر وقت بود، خودمان خواستیم با اتوبوس بیاییم اما برگشت با هواپیماست. ما دنبال بهانه نیستیم و این صحبت‌ها برایمان جالب است.

* ذوب آهن به افتخار خودشان بازی می‌کنند

برانکو در پاسخ به این سؤال که چرا پرسپولیس در حمله خوب نبود و دو ضربه به چارچوب داشت، خاطرنشان کرد: نیمه اول خیلی بد بودیم اما نیمه دوم ۴، ۵ موقعیت صد درصد گل داشتیم که یکی از آنها ثانیه‌های آخر بازی بود. اگر نیمه اول هم مثل نیمه دوم بودیم حتماً بازی را می‌بردیم. این اواخر ذوب‌آهن نتایج خوبی در لیگ خودمان و در لیگ قهرمانان داشت اما شرایطش در جدول طوری نبود که بالا یا پایین برود. آنها برای افتخار خودشان، خانواده‌شان و هواداران بازی می‌کنند.

*متوجه سوال پیشنهاد تیم ملی نمی‌شوم

وی در پاسخ به این سوال که آیا به شما برای تیم ملی پیشنهاد شده، گفت: متوجه نمی‌شوم چه ارتباطی بهم دارد؟ شما که خبرنگاری بهتر از من می‌دانید.


*چرا شجاع اخراج نشد؟
برانکو درباره محرومیت خلیل زاده از بازی بعد عنوان کرد: نمی دانم چرا کارت قرمز نگرفت! این بستگی به نظر داور داشت.
 

* روی ضربات آزاد برنامه داشتیم

وی درباره اینکه پرسپولیس برای ضربات ایستگاهی برنامه‌ای داشت، افزود: ما روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم و کار کرده بودیم اما همیشه نمی‌شود عالی بود. حتی موقعیت هم داشتیم که گل بزنیم هر چند که حریف هم زحمت می‌کشد و تمرین می‌کند.

* عجیب است که تیم قهرمان خوشحالی نکند

برانکو در خصوص اینکه از قهرمانی زودهنگام استقبال می‌کنید، گفت: برای من عجیب است که تیمی قهرمان شود اما خوشحالی نکند، معمولاً تیم‌هایی که قهرمان شوند خوشحال می‌شوند و ما هم قهرمان شویم خوشحال می‌شویم.

*عادلانه بودن نتیجه بازی با ذوب آهن

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه نتیجه بازی امروز عادلانه بود یا خیر، گفت: نتیجه بازی همیشه عادلانه است.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ امروز جمعه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار شد.

نیمه اول این دیدار با پیروزی دو بر صفر سرخپوشان پایتخت همراه بود.

اوستون ارونوف (۱۱) و عیسی آل‌کثیر (۲۵) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

ترکیب‌های اصلی برای حذفی

اوسمار ویه را با هدف کسب قهرمانی در جام حذفی همچون لیگ برتر در نبود علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه به دلیل مصدومیت تصمیم گرفت با ترکیب زیر تیمش را وارد میدان کند:

امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، گئورگی گولسیانی، مسعود ریگی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

همچنین مجتبی حسینی نیز تصمیم گرفت بازیکنان همیشگی خود در فصل جاری لیگ برتر را برای این دیدار انتخاب کند تا ریسک کمتری را بابت هماهنگی بین شاگردان خود تحمل کند. ترکیب آلومینیوم به شرح زیر است:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

نترس مثل آلومینیوم زیرک همچون پرسپولیس

نماینده اراک همچون دیدارهای قبلی خود مقابل پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر بازی رو به جلو را در دستور کار خود قرار داد.

همین امر نیز باعث شد تا میزبان اراکی در دقیقه‌های ابتدایی فشار زیادی را از جناحین به دفاع پرسپولیس وارد کند تا پس از دفع توپ بتوانند با شوتزنی نفراتی همچون لیموچی و اکبرپور به گل برسند.

تدبیری که نه تنها راه به دروازه رفیعی گلر جوان سرخ‌ها نداشت بلکه باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس با کمترین لمس توپ، نفوذهای قابل توجهی را به عمق دفاع حریف داشته باشند.

حرکت انفرادی اوستون ارونوف در دقیقه ۱۱ و جا ماندن دفاع آلومینیوم باعث شد تا پرسپولیس نخستین گل بازی را به ثمر برساند.

برنامه‌های مجتبی حسینی برای زدن گل تساوی چیزی جز سرعت بخشیدن نبود ولی این تیزهوشی بازیکنان باتجربه سرخ‌ها بود تا بار دیگر با توپ ربایی آل‌کثیر و حرکت پا به توپ او در دقیقه ۲۵ دومین گل را برای پرسپولیس با شوت او به همراه داشته باشد.

کد خبر 6089303

دیگر خبرها

  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!
  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم