Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:48:35 GMT

ارتش در کمک رسانی به آسیب دیدگان پیشتاز است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۷۴۰

ارتش در کمک رسانی به آسیب دیدگان پیشتاز است

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در کمک رسانی به آسیب دیدگان حوادث پیشتاز و پیشگام است.

سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: ارتش با بصیرت و درایت همواره در همه صحنه ها در کنار مردم بوده است.
وی اضافه کرد: این نیرو علاوه بر وظیفه ذاتی تعریق شده در قانون اساسی، در صورت ضرورت همراه و همگام با سایر نیروهای مسلح حرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار همدان ادامه داد: ارتش نقش مهم در امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه و سیل اخیر را داشت و بفرموده رهبر فرزانه انقلاب در تجلیل از این ایثار و از خودگذشتگی ها و صحنه هایی بی بدیل را خلق کردند.
شاهرخی گفت: امروز بصیرت و توانمندی نیروهایی نظامی در دنیا شرایطی را به وجود آورده است که نه تنها دشمن توان تعرض با کشور ندارد بلکه توان اعمال اقدام های استکباری خود در منطقه را نیز ندارد.
وی افزود: دشمنان این انقلاب به این نتیجه رسیده اند که امکان رویاروی نطامی با نیروهای مسلح توانمند و باایمان کشورمان را ندارند.
استاندار همدان اضافه کرد: بنابراین مستکبراتن جهان و در راس آنها آمریکای جنایتکار به زر، زور و تزویر روی آورده تا ملت ایران را به زانو درآورد.
شاهرخی بیان کرد: دشمن همچنین با بهره گیری از حربه تفرقه به ناامید کردن مردم از نظام و مسوولان روی آورده اند غافل از اینکه رمز پیروزی و تداوم انقلاب وحدت و همدلی بین ارکان نظام و مردم است و بهترین جلوه های همدلی در این رویدادها و حوادث اخیر نمایان شد.
وی اظهار داشت: استان همدان پیشتاز وحدت همدلی است و در این استان همه مسوولان معتقدند که باید وجود خود را صرف خدمت به مردم کنند و از هر حرکتی که موجب بازماندن از خدمت شود پرهیز کنند.
استاندار همدان در ادامه با یادآوری حماسه آفرینی های ارتش خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب در ادامه مکر و حیله استکبار یکی از نقشه ها، قطع کردن بازوان انقلاب بود بنابراین برخی موضوع انحلال ارتش را اعلام کردند.
شاهرخی اضافه کرد: امام راحل علی رغم همه اقدامات و جوسازی ها بر استقرار قدرتمندانه و عزتمندانه ارتش جمهوری اسلامی تاکید داشتند.
وی ادامه داد: بعد از این فرمان و تایید ارتش از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب، مردم کشور با حضور در خیابان ها شعار«مردم فدای ارتش و ارتش فدای ملت را سر دادند».
استاندار همدان اظهار داشت: ارتش قهرمان در جریان شکل گیری پیروزی و تداوم انقلاب در کنار مردم بوده و پشتیبانی امام راحل نقش کلیدی در قانون اساسی برای این نیرو تعیین شد.
شاهرخی افزود: طبق قانون اساسی، پاسداری از استقلال کشور، حفظ تمامیت ارضی کشور و پاسداری از انقلاب سه تکلیف ارتش و سایر نیروهای مسلح است.
وی گفت: زمانی که عده ای نقشه کودتا برای جلوگیری از پیروزی انقلاب را می کشیدند همافران با امام راحل بیعت و شرایط را برای پایین کشیدن رژیم ستم شاهی فراهم کردند. 
استاندار همدان افزود: ایثارگری های نیروی قهرمان ارتش و سایر نیروهای مسلح در تاریخ پُر افتخار انقلاب ماندگار است.
7526/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی 29 فروردین روز ارتش سیلاب 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند

امام جمعه شهرستان خوی گفت: در گره‌گشایی مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی(ع) باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا خطاب به اعضای شوراها اظهار کرد: منتخبان مردم در مدیریت شهری و روستاها باید امانت‌دار مردم و بیت‌المال باشند.

وی افزود: مسئولیت خطیری که بر عهده دارید، در راستای حل مشکلات مردم و جامعه به‌کارگیری کنید.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: اعضا شوراهای شهر باید به فکر شهروندان بوده باشند و از هرگونه فعالیت در راستای مطامع شخصی بپرهیزند.

قاسم‌خانی خطاب به شوراها ادامه داد: در گره‌گشایی از مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی (ع) باشد.

کد خبر 748412

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت