Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- رييس هيات عالي بازرسي استانداري همدان گفت: طبق تاکيد سيدسعيد شاهرخي استاندار همدان، تمامي فرمانداري ها، بخشداري ها، شهرداري ها و دهياري هاي استان مورد بازرسي قرار مي ‌گيرند و ملاير مقصد نخست اين راهبرد انتخاب شده است.

به گزارش ايرنا احسان شهابي در ديدار هيات عالي بازرسي استانداري همدان با فرماندار ويژه ملاير تاکيد کرد: در اين بازديدها به دنبال مچ گيري در دستگاه هاي اجرايي استان نيستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: در اين بازديدها تقويت نقاط مثبت و کاهش نقاط ضعف در دستگاه‌هاي اجرايي استان هدف گذاري شده است.
شهابي با تاکيد بر اجراي سند راهبردي توسعه سه ساله استان تاکيد کرد: اين سند مي تواند يک الگو و نقشه راه براي ديگر استان هاي کشور باشد.
رييس هيات عالي بازرسي استانداري همدان صيانت از حقوق شهروندي در نظام اداري و ارتقاء شاخص هاي سلامت اداري را 2 اولويت مهم در اين بازرسي ها عنوان کرد و افزود: نظارت بيشتري بايد در دستگاه هاي خدماتي وجود داشته و اين بازرسي ها بايد مستمر باشد.
شهابي خاطرنشان کرد: در سالي که از سوي رهبر معظم انقلاب به نام «رونق توليد» نامگذاري شده است، به طور قطع تلاش و همدلي تمامي مديران مي تواند در کنار هم نقش آفريني کند و به سمت عملياتي شدن اين شعار پيش برويم.
** فرماندار: همدلي روند توسعه ملاير را شتاب بخشيد
معاون استاندار همدان و فرماندار ويژه ملاير نيز در اين جلسه گفت: تعامل و همدلي موجود بين مديران دستگاه هاي اجرايي، نمايندگان مجلس و مردم، روند حرکت اين شهرستان را به سمت توسعه و پيشرفت شتاب بخشيده است.
اين همدلي، هماهنگي و انسجام بين مردم و مسئولان موفقيت هاي خوبي را براي اين شهرستان رقم زده است.
وي با اشاره به تدوين سند راهبردي توسعه شهرستان افزود: رويکرد استاندار همدان اشتغال، توليد و رسيدگي به مشکلات مردم است که اين اولويت هاي مهم در سند راهبردي سه ساله استان همدان نيز تعيين شده است.
فتحي ملاير را به عنوان دومين شهر بزرگ استان، داراي ظرفيت هاي ويژه اي دانست و ادامه داد: با تلاش ها و پيگيري هاي انجام شده اين شهرستان در جذب تسهيلات اشتغالزايي صدر جدول را از آن خود کرد.
وي بيان کرد: توانستيم با اتحاد و همدلي تمامي مديران اين شهرستان، انگور ملاير را در سازمان خواربار و کشاورزي ملل متحد(فائو) ثبت جهاني کنيم که يک موفقيت و افتخار بزرگ براي کشور، استان همدان و بويژه شهرستان ملاير است.
وي همچنين به برگزاري جشنواره هاي متعدد و ايجاد فضاي شور و نشاط در ملاير و بهره برداري از دهها طرح عمراني و پيگيري مطالبات مردم اشاره کرد و افزود: با اتحاد و تعامل خوبي که بين مجموعه مديران دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان وجود دارد، سال گذشته هيچ گونه تجمع اعتراض آميزي را در شهرستان نداشتيم.
معاون استاندار همدان به سيلاب هاي اخير در اين شهرستان اشاره و بيان کرد: تمامي مديران دستگاه هاي اجرايي ملاير پاي کار بودند و با برگزاري چندين جلسه مديريت بحران، سيلاب ها به خوبي مديريت شد.
به گزارش ايرنا، اداي احترام به مقام شامخ شهداي گمنام ملاير، ديدار با حجت الاسلام «محمدباقر برقراري» امام جمعه ملاير، شهردار ملاير، حضور در بخشداري سامن و بازديد از 2 دهياري از برنامه هاي بازديد هيات عالي بازرسي استانداري همدان به اين شهرستان بود.
7528/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های سازمان تبلیغات اسلامی نشر برنامه‌های قرآنی و دینی در جامعه است، گفت: در این زمینه مؤسسات و خانه‌های قرآنی با مجوز این نهاد در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.

او با اشاره به فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان ملایر افزود: علاوه بر این مؤسسات و خانه‌های قرآنی جلسات خانگی قرآن نیز در این شهرستان فعال است.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری بیش از ۱۳۰ محفل و کرسی تلاوت قرآن در دو سال اخیر در سطح مساجد شهرستان اشاره و تأکید کرد: این برنامه‌های قرآنی همچنین با همکاری آموزش و پرورش به شکل کرسی‌های تلاوت هفتگی در مدارس برگزار می‌شود.

او گفت: همچنین کرسی‌های تلاوت قرآن کریم با عنوان طرح شهید محمودی نیر از سوی آموزش و پرورش و دارالقرآن در مساجد شهری و روستایی در حال برگزاری است و با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.

رستمی تصریح کرد: قرار است برای روستا‌های بدون خانه قرآن یک رابط آقا و یک رابط خانم برای آموزش‌های تکمیلی معرفی شود که برای برخی روستا‌ها معرفی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر