Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: 124 معلم تربیت بدنی و آموزگار در سی امین آزمون علمی – تخصصی معلمان تربیت بدنی استان شرکت کردند.

علیرضا باقری شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این آزمون در روزهای 28 و 29 فروردین ماه در هفت گروه سنی برای 112 نفر از معلمان تربیت بدنی و در سه گروه سنی ویژه 12 نفر از آموزگاران پایه به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه 2 در بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توانمندسازی و ارتقای علمی و عملی معلمان تربیت بدنی را از جمله اهداف برگزاری این آزمون عنوان کرد و گفت: این آزمون در دو بخش بانوان و آقایان در دو مقطع متوسطه و ابتدایی برگزار شد.
باقری تاکید کرد: توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش علمی و عملی معلمان تربیت بدنی برای دستیابی به آینده ای روشن در حوزه تربیت بدنی مهم است.
وی ابراز داشت: رقابت های علمی و تخصصی با فراهم کردن فضایی مناسب برای رقابتی سالم و سازنده، موجب بهبود سطح آمادگی جسمانی و مهارت های معلمان تربیت بدنی شده و ارتقاء سطح علمی و به روز شدن دانش معلمان را به همراه دارد.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تربيت بدني آموزش و پرورش هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، امروز صبح در حوزه گروه علوم ریاضی و فنی ۱۴۱ داوطلب و علوم انسانی ۸۲ داوطلب و بعدازظهر نیز در گروه‌های هنر با ۳۹ نفر و گروه زبان‌های خارجی نیز با ۹۲ داوطلب نوبت اول آزمون سراسری برگزار شد.

فردا جمعه هفتم اردیبهشت نیز ۲۳۰ داوطلب در نوبت صبح با حضور در پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران آزمون خود را برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون
  • رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش
  • آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن