Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد ۱۰۰ نفر از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره لگوکاپ شریف به مسابقات جهانی ۲۰۲۰ لکوکاپ اعزام خواهند شد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه صنعتی شریف امروز جمعه ۳۰ فروردین ماه جاری میزبان بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز منتخب از سراسر کشور برای رقابت در بیش از ۱۸ رشته مختلف لگوکاپ است.

پانزدهمین جشنواره لگوکاپ دانشگاه شریف در ۱۸ رشته از قبیل رباتیک (لگوروبو)، یکومتر (محاسبات زهنی و چرتکه‌ای)، لگوکیز (مهندسی خلاقیت)، لگوتیئو (مزرعه فکر)،لگو لب (علم آزمایشگاه)، لگو پل (پل ماکارونی)، لگو فلای (هوا و فضا)، لگو تریدی (طراحی سه بعدی)، لگو دومینیو (دومینیو)، لگو کیمکال (ماشین سوخت شیمیایی)، لگومجدیک (مدارهای الکترونیکی)، لگو سام (سرعت انتقال محاسبات)، لگوچایلد (رباتیک و الگوریتیم نویسی)، لگو نانو (نانو فناوری)، لگو بیو (جراحی و تشریح جانوری)، سازه‌های خلاق، لگو مکا (مکاسیستم) و غیره از جمله رشته‌های پانزدهمین جشنواره لگوکاپ دانشگاه شریف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشته‌های تهیه شده در مسابقات لگوکاپ دانشگاه شریف زمینه مساعدی را جهت کسب مهارت پرورش خلاقیت و کار آفرینی بر اساس علاقه مندی دانش آموزان و به منظور کشف و پرورش استعدادهای بالقوه آنها فراهم می‌کند.

برگزیدگان پانزدهمین جشنواره لگوکاپ دانشگاه شریف به مسابقات جهانی لگوکاپ ۲۰۲۰ اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه شريف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف

منبع: برترین ها

دیگر خبرها

  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف