Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-26@14:39:01 GMT

دوسوم کسب‌وکارهای جهان پلتفرم اختصاصی سازمانی دارند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۸۶۶

دوسوم کسب‌وکارهای جهان پلتفرم اختصاصی سازمانی دارند

ایتنا - نرم‌افزارها به گونه‌ای توسعه می‌یابند که همه جهان را تحت سلطه خود درآورده‌اند.
در تازه‌ترین بررسی‌ها نزدیک به دوسوم سازمان‌های جهان نه تنها به یک شرکت تولیدکننده تبدیل شده‌اند، بلکه در حال تولید پلتفرم اختصاصی خود هستند یا هم اکنون چنین پلتفرمی را در اختیار گرفته‌اند.

این گزارش نتیجه بررسی روی ۳۵۰ مدیر IT در سازمان‌های مختلف جهان است که مرکز Cloud Elements آن را متنشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بررسی مشخص شد ۶۲ درصد سازمان‌ها به دنبال ارایه خدمات آن هستند تا به یکی از ارایه‌دهندگان پتلفرم تبدیل شوند تا بتوانند آسان‌تر با شرکای خود همکاری کنند، ارتباط بهتری با مشتریان داشته باشند و فرصت‌های جدید را برای کسب درآمد بیشتر پیش روی خود قرار دهند.

«الکس مازد» از مدیران شرکت Applico در این زمینه تغیر جامع و مناسبی ارایه کرده است. او می‌گوید: «یک مدل سازمانی که می‌تواند تسهیل مبادلات بین دو یا چند گروه وابسته ارزش افزوده ایجاد کند، معمولا به گونه‌ای تعریف می‌شود که ارتباط بهتری را بین تولیدکننده و مشتری برقرار می‌کند … توسعه دهندگان پلتفرم از یک روش معمول استفاده نمی‌کنند و در عوض ابزارها و روش‌های اختصاصی خود را به کار می‌گیرند».

در این بررسی ۵۵ درصد مدیران فناوری در سازمان‌ها اعلام کردند یکپارچگی رابط‌های کاربری نرم‌افزاری (API) برای استراتژی‌های سازمانی آنها بسیار حیاتی است و در این میان ۲۹ درصد مدیران هم گفتند این اتفاق تا اندازه‌ای برای آنها نقش مهم و حیاتی ایفا می‌کند.

منبع: همکاران سیستم
 
 

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت و آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ عصر امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی از صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بیش از ۶۰۰ حوزه اصلی برگزار شد.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده‌اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی با حضور ۵۰۱ هزار و ۸۱۰ داوطلب برگزار شد که از این تعداد تعداد ۳۵۵ هزار و ۵۰۸ نفر معادل ۶۷ درصد داوطلبان زن و تعداد ۱۶۶ هزار و ۳۰۲ نفر معادل ۳۳ درصد داوطلبان مرد بودند.

براساس قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، تغییراتی در کنکور سراسری از سال گذشته اعمال شده است که بر اساس آن دیگر داوطلبان تنها به سوالات دروس اختصاصی در جلسه آزمون پاسخ می دهند و ۵۰ درصد نمره مختص آزمون و ۵۰ درصد نمره داوطلب به سوابق تحصیلی فرد اختصاص دارد.

در آزمون اختصاصی گروه آزمایشی علوم تجربی سه دفترچه اختصاصی با سه پاسخنامه به داوطلبان داده شده است که اکنون در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

این دفترچه ها شامل دفترچه درس زیست شناسی، دفترچه دروس فیزیک و شیمی، دفترچه دروس ریاضی و زمین شناسی است که داوطلبان باید به ۱۵۵ سوال در مدت ۱۸۰ دقیقه پاسخ می دادند.

در آزمون اختصاصی گروه علوم تجربی علاوه بر سه دفترچه یادشده یک دفترچه شماره ۴ ویژه دیپلمه‌های بهیاری با ۳۰ سوال و ۲۰ دقیقه زمان پاسخگویی داده شده است.

همچنین دفترچه اختصاصی فرهنگیان نیز برای داوطلبان متقاضی دانشگاه فرهنگیان در این گروه آزمایشی اختصاص یافت.

کد خبر 6089085

دیگر خبرها

  • دفترچه سوالات گروه علوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ آغاز شد
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی