Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده گفت: مردم ایران با یک حماسه‌ای در میدان حاضر شدند و محبت خودشان را به این مردم نشان دادند.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ سرلشکر قاسمی سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسادارن انقلاب اسلامی که برای امدادرسانی به مردم سیل زده در استان خوزستان حضور دارد، طی مصاحبه‌ای، گفت:  ما مدیون مردم خوزستان هستیم و هرچه به آنها خدمت کنیم، باز کم است، آنها سال‌های طولانی در دوران دفاع مقدس بار جنگ را به دوش کشیدند، امروز هم مشکلات بسیاری دارند هم در زمینه سیل و هم در اثر کم لطفی‌هایی که در برخی دوره‌ها صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وظیفه ما این است که از بار مشکلات این مردم بکاهیم و به نظر من هر کسی که در دولت، خصوصاً در دولت به این مردم خدمت کند بزرگترین عبادت را انجام داده است، این مردم همیشه دژ مستحکمی برای کشور بودند و انسان خجالت می‌کشد وقتی این مردم را می‌بیند، دست و پای این مردم را باید بوسید، حتی ببوسیم کار مهمی نکردم.

سردار سلیمانی با اشاره به سیل اخیر در مناطق خوزستان گفت: مشکل این مردم سیل نیست، سیل بالاخره تمام می شود اما باید توجه کنیم که خوزستان، خصوصا مناطق عربی جز بهترین مناطق ما و دژ مستحکم ما هستند همیشه بودند در طول تاریخ، ما چگونه می‌توانیم دین خود را به آنها ادا بکنیم؟

وی با اشاره به ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده گفت: مردم ایران با یک حماسه‌ای در میدان حاضر شدند و محبت خودشان را به این مردم نشان دادند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر سلیمانی فرمانده نیروی قدس سیل در خوزستان ضرورت کمک دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد برای خوزستان پیش بینی می‌شود

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی فعالیت سامانه بارشی تا اواخر فردا در خوزستان ادامه دارد که سبب رگبارهای پراکنده و رعدوبرق در برخی مناطق استان به ویژه مناطق شمال، شمال شرق، شرق و ارتفاعات استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: تا پایان هفته برای ساعاتی در مناطق جنوبی، جنوبِ غربی، غربی و مرکزی استان شاهد وزش بادهای متوسط همراه با تندباد لحظه‌ای خواهیم بود.

سبزه زاری با اعلام اینکه شمال خلیج فارس تا روز پنجشنبه مواج پیش بینی می‌شود، عنوان کرد: از فردا تا روز جمعه روند کاهش دما برای استان خوزستان پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۵.۵ و دهدز با ۱۳.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ در این مدت حداکثر دمای اهواز به ۳۵.۵ و حداقل به ۲۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6099552

دیگر خبرها

  • وحیدی: مردم روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • وزش باد برای خوزستان پیش بینی می‌شود
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده