Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@10:35:07 GMT

نفاق برای کشور خطرناک است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۷۵۴۷

نفاق برای کشور خطرناک است

امام جمعه چادگان گفت: مردم با حمایت از سپاه پاسداران حماسه آفریدند تا دشمنان بدانند مردم ولایت مدار پشتیبان ولایت فقیه و نظام همچون گذشته هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چادگان اظهار کرد: برای جلوگیری از نفوذ دشمن به احساسات جوانان، والدین باید فرزندان خود را زیرنظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای ترویج دین اسلام در جامعه باید وحدت داشته باشیم  تا دشمنان از وحدت بین مسلمانان بیشتر متزلزل شوند.

امام جمعه چادگان با بیان اینکه اختلاف ‌نظرها و کینه و کدورت‌ها باید برطرف شود زیرا نفاق خطرناک است، گفت: در جریان سیل اخیر کمک‌های مالی مردم ولایت مدار ایران اسلامی موجب تقویت همدلی و وحدت شد.

وی افزود: از کمک به هم‌وطنان سیل‌زده در کشور، بیگانگان متحیر شد، زیرا  گمان نمی‌کردند مردم با داشتن مشکلات اقتصادی به یاری هم‌وطنان خود بشتابند.

ابراهیمی تأکید کرد: در راستای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده همچنان تلاش کنید تا کمبودی احساس نکنند.

امام جمعه چادگان با تأکید بر با شکوه برگزار شدن مراسم نیمه شعبان در شهرستان، گفت: حضور جوانان در مراسم نیمه شعبان بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود در حمایت از سپاه پاسداران حماسه آفریدند تا دشمنان بدانند مردم ولایت مدار پشتیبان ولایت فقیه و نظام همچون گذشته هستند.

ابراهیمی  گفت: دشمنان اسلام بدانند مردم  در عرصه‌ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی اجتماعی حضور گسترده خواهد داشت و با وحدت و همدلی در پیشرفت کشور اسلامی تلاش همه جانبه دارند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چادگان خطبه نماز جمعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سيل زده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب