Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه تیم فوتبال پرسپولیس برای بازگشت به ایران پس از دیدار با الاهلی مشخص شد.

طرفداری - کاروان سرخپوشان، امشب (جمعه) با پرواز ساعت 19:10 هواپیمایی امارات راهی دبی شد. پرسپولیس قرار است در هتل جود پالاس اقامت داشته باشد‌.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین فردا و تمرین ریکاوری پس از بازی در روز سه‌شنبه در زمین تمرینی باشگاه الوصل انجام خواهد شد و تمرین یکشنبه طبق قوانین برگزاری مسابقات در زمین محل برگزاری مسابقه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس ساعت 20 دوشنبه شب به میزبانی باشگاه الاهلی عربستان در دبی مقابل این تیم به میدان می‌رود و سه‌شنبه با پرواز ساعت 15 به وقت امارات به کشور باز می‌گردد.

در این سفر علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، بوژیدار رادوشوویچ، مهدی ترابی، مهدی شریفی، محسن ربیع‌خواه، علی علیپور، ماریو بودیمیر، محمد امین اسدی، سعید کریمی، احمد نوراللهی، آدم همتی، بشار رسن، امید عالیشاه، حسین ماهینی و محمد انصاری نفراتی هستند که پرسپولیس را در این دیدار همراهی می‌کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم

سرخپوشان پایتخت امروز در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه، بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار ویرا(سرمربی) و سیدجلال حسینی(دستیار) در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های دیگر این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند مصدومان اردوی پرسپولیس بوده و تحت نظر کادر پزشکی آماده بازگشت به میدان هستند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با ۲ دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵دقیقه به مصاف آلومینیوم می‌رود.

 

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی