Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@17:17:13 GMT

سربازان شیروانی در جشنواره جوان سرباز خوش درخشیدند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۹۱۹

سربازان شیروانی در جشنواره جوان سرباز خوش درخشیدند

بجنورد- ایرنا- سربازان آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد نیروی زمینی سپاه شهرستان شیروان در یازدهمین جشنواره «جوان سرباز» ستاد کل نیروهای مسلح خوش درخشیدند.

فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد «نزسا» شیروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ستوان سوم وظیفه هادی اسماعیل زاده در محور سرباز، امور فرهنگی، هنری و تبلیغات رتبه اول و ستوان سوم وظیفه حسن رحیم پور در محور سرباز،وظیفه شناسی و اقدام برجسته رتبه اول این جشنواره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ پاسدار سیدمحسن حسینی گفت: جشنواره جوان سرباز در سه سطح یگان خدمتی، سپاه پاسداران و نیروهای مسلح در 9 محور برگزار می‌شود که از آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد از 12 نفر سرباز شرکت‌کننده در این جشنواره در سطح آموزشگاه 11 نفر پذیرفته‌شدند.
وی گفت: از 27 سرباز برتر در کل سپاه پاسداران، 9 نفر به‌عنوان نفرات برتر در سطح ستاد کل نیروهای مسلح بودند.
یازدهمین جشنواره جوان سرباز ستاد کل نیروهای مسلح به میزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در محل سالن اجتماعات ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و با حضور مسئولین کشوری و لشکری در 29 فروردین ماه همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد.
در بخش سرباز، امور فرهنگی، هنری و تبلیغاتی، از سرباز جوان هادی اسماعیل زاده از آموزشگاه رزمی مقدماتی شهید هاشمی نژاد به جهت حفظ کل قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، کسب مدرک عالی حفظ نهج البلاغه و 3 رتبه برتر کشوری و بیش از 100 رتبه برتر استانی، شهرستانی و منطقه ای، و به عنوان سرگروه شجره طیبه صالحین و مربی جلسات قرآنی شهرستان تجلیل به عمل آمد.
در بخش سرباز، وظیفه شناسی و اقدام برجسته نیز از سرباز جوان حسن رحیم پور از همین آموزشگاه به جهت انجام پروژه های مهندسی در آموزشگاه با صرفه جویی قابل توجه، انجام پروژه های دکوراسیون داخلی برای واحد بهداشت، دژبانی و آسایشگاه، انجام پروژه های بهداشتی برای حسینیه آموزشگاه تجلیل به عمل آمد.
آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد نزسا شیروان در ششمین ، نهمین و دهمین جشنواره جوان سرباز ستاد کل نیروهای مسلح موفق به کسب رتبه های برتر شده است که به عنوان تنها یگان نیروی زمینی سپاه پاسداران به شمار می رود که این افتخارات را کسب می کند.
7186/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره جوان سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: از ۱۵ اردیبهشت ‌ماه افرادی که می‌خواهند به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند و واحد شرایط هستند می‌توانند در سامانه سخا ثبت نام کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سربازان می‌توانند برای مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا در سامانه سخا ثبت‌نام کنند.

 

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد