Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی تیم ناتینگهام فارست نیز از پدیده مذموم نژادپرستی در فوتبال انگلیس در امان نمانده است. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه گاردین در گزارشی به انتشار تجربه‌های عینی کاربران خود در مواجهه با پدیده نژادپرستی در فوتبال این کشور پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه انگلیسی در بخشی از این گزارش خود به نقل از یک هوادار مرد تیم ناتینگهام فارست نوشت: در بازی هفته سی‌وهفتم تیم ناتینگهام فارست برابر آستون ویلا شاهد استهزاء و طعنه یک هوادار به کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی هنگام تعویض شدنش بودم. این مرد با صدای خیلی بلندی خطاب به کریم انصاری‌فرد گفت: تو (کریم انصاری‌فرد) تیره‌پوست هیچ کاری نمی‌توانی آن جلو بکنی و گل بزنی. او سپس به اطرافش نگاهی انداخت تا ببیند توجه آنها را نیز جلب کرده است یا خیر. خوشبختانه هیچکسی واکنش مثبتی نشان نداد. البته هیچ کدام از ما این هوادار نژادپرست را به چالش نکشیدیم. من با شنیدن این توهین احساس یخ‌زدگی در وجودم داشتم و به خاطر شوک وارده نمی‌توانستم پاسخی بدهم. این نخستین مواجهه نزدیک من با نژادپرستی در فوتبال انگلیس پس از سال‌ها بود. نتوانستم این هوادار را با وجدانم به چالش بکشانم اما در نهایت  تصمیم گرفتم این موضوع را به پلیس گزارش دهم. اکنون نیز به این نتیجه رسیدم در صورت مواجهه دوباره با پدیده نژادپرستی واکنش عملی نشان دهم.

رسانه‌ انگلیسی: امیدی به آینده کریم انصاری‌فرد با مارتین اونیل نیست

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال انگلیس کریم انصاری‌فرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال انگلیس کریم انصاری فرد فوتبال انگلیس کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی

تیم فوتبال هوادار با برتری مقابل مس سونگون به یک چهارم جام حذفی صعود کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال ایران تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت ۱۸:۱۵ امروز تیم‌های هوادار و مس سونگون به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان مسعود شجاعی با برتری سه بر یک به دور بعدی رسیدند.

داور: شاهین یزدانی

کمک‌ها: علیرضا طاهرخانی و سجاد نجفی‌نژاد

کارت زرد: کریم اسلامی از هوادار

کارت قرمز: _

گل‌ها: داریوش شجاعیان(۱۳) بابک مرادی(۲۰) و محمد علی عبداللهی(۷۳) برای هوادار/ صائب محبی(۳۰_گل به خودی) برای مس

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد