Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - مدير جهاد کشاورزي شهرستان دلفان گفت : سيل اخير به بيش از 14 هزار هکتاراراضي زراعي، هفت هزار و 175 هکتاراز باغات اين شهرستان خسارت وارد کرده است.

فرود ساروقي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: درجريان سيل همچنين به 2 هزار 358 دستگاه اصطبل و انبار علوفه، 818 تن علوفه دامي خسارت وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت: همچنين زيرساخت هاي 6 واحد پرورش ماهي،23 هزار قطعه بچه ماهي و 13 تن ماهي پرواري درسيلاب هاي اخير از بين رفت.
مدير جهاد کشاورزي دلفان بيان کرد: 18راس گاوشيري، چهار راس اسب، 794 راس دام سبک روستاييان تلف شد و 496 کندو زنبور عسل و 6 واحد دامداري و مرغداري صنعتي نيز در سيل اخير آسيب ديدند.
در سيل اخير به هشت هزار ميليارد ريال از تاسيسات زيربنايي شهري، راه هاي ارتباطي و واحدهاي مسکوني شهرستان دلفان خسارت وارد شد.
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعيت در شمال استان لرستان قراردارد.
7273/7270
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش