Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@04:45:31 GMT

پیش بینی وزش باد شدید در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۴۳۴۹

پیش بینی وزش باد شدید در استان مرکزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  مرادی کارشناس هواشناسی استان مرکزی گفت: امروز شنبه احتمال باد‌های بیش از ۹۰ کیلومتر بر ساعت وجود دارد.

مرادی افزود: خروجی آخرین مدل‌های پیش بینی هوا حاکی از کاهش نسبی دمای هوا از فردا یکشنبه می‌باشد.

وی اضافه کرد: کمترین دما در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه اتفاق خواهد افتاد و پیش بینی‌ها نشان می‌دهد دمای هوا در مناطق مختلف استان مرکزی در سردترین ساعات این دو روز بین ۰ تا ۵ برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان مرکزی بیان کرد: تغییرات احتمالی در خروجی مدل‌های متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۰ و سی دقیقه امروز شازند با ۳.۴ میلیمتر بیشترین میزان بارش استان مرکزی را تجربه کرد و دلیجان، محلات وساوه هم شهر‌های بدون بارش بودند و کمترین میزان بارندگی استان مرکزی را تجربه کردند.

مجموع بارندگی ۲۴ ساعته شهر‌های استان مرکزی منتهی به ساعت ۱۰ و سی دقیقه امروز به شرح زیر است.

آشتیان: ۰.۴ میلیمتر
اراک: ۱.۵ میلیمتر
تفرش: ۰.۲ میلیمتر
خمین: ۰.۳ میلیمتر
خنداب: ۰.۸ میلیمتر
دلیجان: ۰ میلیمتر
ساوه: ۰ میلیمتر
شازند: ۳.۴ میلیمتر
غرق آباد: ۱.۷ میلیمتر
کمیجان: ۰.۴ میلیمتر
محلات: ۰ میلیمتر
زرندیه: ۰.۳ میلیمتر

انتهای پیام / ج

گزارش هواشناسی استان مرکزی در سی و یکم فروردین ماه ۹۸

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تداوم باران‌های بهاری در استان احتمال سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها در نقاط مختلف استان وجود دارد.

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگوهای پیش‌یابی، آسمان استان نیمه ابری، است و بارش‌های بهاری تا جمعه در استان تداوم دارد.

وی ادامه داد: این بارش‌ها امروز در زاهدان، نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان و در بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق، برخی نقاط رگبار و رعدوبرق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین برای شمال استان از جمعه وزش باد برخی ساعات باد شدید و گردوخاک انتظار می‌رود، دریای عمان نیز امروز مواج خواهد بود.

وی گفت: تا صبح امروز از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی گزارش باران مخابره شد که از ایستگاه‌های زاهدان ۳.۳ میلی‌متر، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰ میلی‌متر، زهک ۴.۶ میلی‌متر، میرجاوه و سنگان ۱۲ میلی‌متر باران گزارش شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه بارندگی‌ها در سطح استان، احتمال آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی نیز وجود دارد، که توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری و همچنین استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز شود.

کد خبر 747887

دیگر خبرها

  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • هشدار هواشناسی برای سیلاب در ۲۱ استان
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور