Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،اسماعیل قضات‌لو مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ و رئیس فرهنگ‌سرای خاوران با اشاره به اینکه از امامان علیهم‌السلام این‌گونه به ما رسیده است که «شیعیان ما کسانی هستند که در شادی ما شاد بوده و در غم ما اندوهناک باشند» گفت: نیمه شعبان میلاد روشنایی بر دل‌های غفلت‌زده ما شیعیان است تا بیش از این امام خود را تنها نگذاشته و دست یاری به سویش دراز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظیفه ما است که ندای لبیک خود را به پیشگاه حضرت مهدی (عج) عرضه کرده و با معرفت کامل نسبت به ایشان به وظایف خود در قبال آن حضرت جامه عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه و عمق بخشیدن به معرفت دینی کودکان و نوجوانان در جشن‌های نیمه شعبان باید مورد توجه قرار گیرد و با معرفت و آگاهی همراه باشد. بر همین اساس جشن بزرگ «بچه‌های آفتاب» باحضور بیش از هزار کودک ایرانی، یمنی و سوری و همچنین همراهی کودکان شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

قضات‌لو با اشاره به حضور خانواده شهدای حریم ولایت در این مراسم بیان کرد: به منظور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل و الگوپذیری از ایثارگری فرزندان و خانواده شهدا، اجرای برنامه‌های قدردانی و تجلیل از خانواده شهدا امری ضروری است، چرا که قدردانی از این قشر قدردانی از شهدا به شمار می‌رود، برهمین اساس حضور کودکان شهدای مدافع حرم در این برنامه به منظور تجلیل از این غنچه‌های مقاومت تدارک دیده شده است، که در آن از کودکان شهدای حریم حضرت زینب (س) تقدیر می‌شود.

وی گفت: در این مراسم گروه سرود شهدای افغانستان و گروه تئاتر کودک اجرا می‌کنند و برگزاری مسابقه و پذیرایی از دیگر بخش‌های این مراسم است.

قضات لو گفت:از کودکان علاقه‌مند دعوت می‌شود برای شرکت در جشن بزرگ «بچه‌های آفتاب»، دوشنبه دوم اردیبهشت ساعت ۱۰  پردیس تئاتر تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت فصلی کودکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در روزشمار هفته سلامت امسال ۵ اردیبهشت روز «سلامت خانواده و فرهنگ سلامت» نامگذاری شده است.

در این روز برنامه‌های متعددی برای ارتقای سواد سلامت خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان در کشور و به ویژه در حوزه حساسیت های فصلی برگزار می‌شود.

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • حساسیت فصلی کودکان
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو