Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر کشور در نامه‌ای به رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ضمن تأکید بر تعیین نیازمندی‌های اسکان مردم سیلزده، اتخاذ تمهیدات فوری برای اسکان موقت و دائم مردم در مناطق سیلزده را خواستار شد.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در نامه‌ای به رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ضمن تأکید بر تعیین نیازمندی‌های اسکان مردم سیلزده، اتخاذ تمهیدات فوری برای اسکان موقت و دائم مردم در مناطق سیلزده را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نامه رحمانی‌فضلی وزیر کشور، قائم مقام شورای عالی مدیریت بحران کشور خطاب به تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آمده است:

با عنایت به دستور مقام محترم ریاست جمهوری در جلسه ۱۸-۱-۹۸ هیأت وزیران، به منظور ایجاد عزم ملی و بسیج همه ظرفیت ها و امکانات اعم از بخش دولتی و غیر دولتی برای کاهش آلام هموطنان سیل زده و بازسازی و جبران هرچه سریعتر خسارتهای مادی و معنوی وارده با توجه به وظایف و ماموریتهای آن بنیاد در بازسازی و تعیین نیازمندیهای اسکان مردم لازم است ضمن اتخاذ تمهیدات فوری برای اسکان موقت و دائم به نحوی برنامه ریزی و عمل شود تا با همکاری و هماهنگی شورای هماهنگی مدیریت بحران استانهای حادثه دیده در حداقل زمان ممکن و با بررسی و ارزیابی میزان خسارت های وارده به منازل مسکونی شهری و روستایی و همچنین پیش بینی ساز و کارهای تامین اعتبار برای جبران آن، نسبت به تهیه طرح ها و برنامه ها و عملیاتی نمودن آنها با در نظر گرفتن کیفیت و شرایط جغرافیایی، توپوگرافی و اجتماعی مناطق برای بازسازی و نوسازی منازل مسکونی که ضرورتاً می بایست در آن زمانبندی نیز لحاظ شده باشد اقدام و یک نسخه از آن جهت بررسی به این وزارت ارسال شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رحمانی فضلی بازسازی مناطق سیل زده وزیر کشور سیل در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899942

دیگر خبرها

  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری آزمون سراسری تشریح شد