Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی با تقدیر و تشکر از تمامی قهرمانان مدال‌آور ورزشی و افتخار آفرینان گیلان در سال ۹۷ گفت ؛ بر اساس شاخص های ارزیابی انتخاب قهرمانان ورزشی و با نظر کارشناسان معاونت ورزشی اداره کل و هیئت فوتبال گیلان اسامی 11 کاندیدای نظرسنجی قهرمان قهرمانان ورزش استان و ۱۱ کاندیدای نظرسنجی چهره فوتبالی گیلان درسال قبل امروز معرفی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نظرسنجی قهرمان قهرمانان ورزشی بر اساس حروف الفبا ، علی آقا میرزایی دارنده برنز قایقرانی بازی‌های آسیایی ، سارا بهمنیار دارنده برنز کاراته جهان ، مهدی پور رهنما دارنده مدال طلای پارا تکواندوی جهان ، سامان رضی دارنده برنز وزنه‌برداری پاراآسیایی ، محمد رهبری دارنده نقره شمشیربازی بازی های آسیایی ، علیرضا سلیمانی دارنده نقره وزنه برداری جام جهانی فجر تهران ، میثم علیپور دارنده طلای والیبال نشسته پاراآسیایی ، مهری فلاحی نقره والیبال نشسته پاراآسیایی ، پیمان قویدل دارنده برنز قایقرانی بازیهای آسیایی ، نازنین ملایی دارنده نقره قایقرانی بازی‌های آسیایی و آرمین هادی پور دارنده مدال برنز تکواندوی قهرمانی آسیا به عنوان کاندیدا معرفی شده اند .

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به فرا ورزش بودن و محبوبیت فوتبال در بین مردم گفت : سعی کردیم به همین دلیل نظرسنجی قهرمانان ورزشی را از نظر سنجی فوتبالی ها جدا کنیم تا ورزشکاران نخبه در 2 حوزه به صورت عادلانه با نظر مردمی انتخاب شود.

وی افزود: بر اساس حروف الفبا کاندیدای چهره فوتبالی سال ۹۷ گیلان را محمد احمدزاده سرمربی ملوان ، محمد احمدزاده فنی ترین بازیکن فوتبال ساحلی جهان ، فاطمه اعتدادی خانم گل و قهرمان فوتسال آسیا ، مریم ایراندوست سرمربی بانوان ملوان ، علیرضا جهانبخش بازیکن ملی پوش در جام جهانی ، معصومه جهانچی سرمربی تیم ملی بانوان زیر ۱۶ سال ، سید جلال حسینی نایب قهرمانی باشگاههای آسیا با تیم پرسپولیس ، سعید عزت اللهی بازیکن ملی پوش در جام جهانی ،سیامک فراهانی سرمربی داماش گیلان ، علی کریمی سرمربی سابق سپیدرود رشت و شایان مصلح نایب قهرمان جام باشگاههای آسیا با تیم پرسپولیس تهران تشکیل می‌دهند.

مریم بخشی گفت : علاقمندان می توانند با ورود به سایت رسمی اداره کل ورزش و جوانان گیلان به آدرس http://gilan.msy.gov.ir و ارسال پیامک به شماره 3000615050 تنها در زمان ۱۰ روزه مشخص شده که اواخر اردیبهشت ماه خواهد بود در این 2 نظر سنجی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می توانند در سایت اداره کل 2 کاندیدای خود را انتخاب کنند و بصورت پیامکی نیز یا اسامی 2 کاندیدا و یا کد کاندیدای مدنظر را ارسال کنند افزود : تاریخ دقیق رأی گیری این نظرسنجی بعداً از سوی سایت و کانال روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اعلام می شود و در پایان قهرمان قهرمانان ورزش گیلان و همچنین چهره برتر فوتبالی سال در مراسم باشکوهی با حضور مسئولین ارشد استانی تجلیل و جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان پیامک فوتسال مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران

مراسم قهرمان ایران با معرفی نفرات و تیم‌های برگزیده، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی 

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار): تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

در ادامه این مراسم بخش دوم با انتخاب قهرمان فردا، برترین سرمربی و بانو و آقای ورزش ایران دنبال شد.

قهرمان فردا (دیپلم افتخار): محمد بیرانوند

بیرانوند پس از کسب این عنوان گفت: امیدوار هستم بتوانم در المپیک موفق عمل کنم.

قهرمان فردا: امیررضا معصومی

فردین معصومی، پدر امیررضا معصومی، بیان کرد: خوشحال هستم که برای دومین سال پیاپی مردم فرزندم را به عنوان قهرمان فردا انتخاب می‌کنند و از رییس فدراسیون کشتی نیز تشکر می‌کنم که در راستای اعتلای کشتی‌گیران ایران تلاش می‌کند.

امیررضا معصومی نیز عنوان کرد: از مردم تشکر ویژه می‌کنم و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم و امیدوارم روز به روز ورزش ایران پله‌های موفقیت را طی کند.

برترین سرمربی (دیپلم افتخار): حسین عبدی

برترین سرمربی: علی نادری

علی نادری، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی پس از کسب این عنوان بیان کرد: از مردم خوب کشورم تشکر می‌کنم و هیچ افتخاری بالاتر از شاد کردن دل مردم نیست و تیم ملی فوتبال ساحلی پرچم ایران را به اهتزار دراورد و ما جمع خیلی خوبی هستیم.

بانوی ورزش ایران: ناهید کیانی

ناهید کیانی، تکواندوکار ملی‌پوش ایران، پس از  کسب عنوان بانوی ورزش ایران اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم از کسب این عنوان و این ارزشمندترین عنوانی است که در کل دوران ورزشم کسب کردم و این لحظه با لحظه کسب مدال جهان برابری می‌کند چرا که توسط مردم انتخاب شدم.

آقای ورزش ایران: امین میرزازاده

میرزازاده پس از کسب عنوان آقای ورزش ایران، بیان کرد: این افتخار را دارم که از دستان پر مهر مردم چنین عنوانی را کسب کنیم و امیدوارم خداوند ورزشکاران کشور را یاری کند و جنگیدن برای وطن وظیفه سرباز وطن است و امیدوارم لایق باشم و باید بدانم هیچ نامی بلندتر از نام مردم ایران وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد