Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@16:57:50 GMT

وضعیت تعرفه‌های طب‌سنتی درسال‌جدید

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۱۰۹۶

مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت ضمن اشاره به چگونگی افزایش تعرفه‌های طب سنتی در سال جاری، در عین حال از برنامه‌هایی برای افزایش سلامتکده‌های طب سنتی در کشور خبر داد. ناطقان: دکتر محمود خدادوست ضمن اشاره به وجود ۶۰ سلامتکده طب سنتی در ۱۷ رشته محل تربیت متخصص طب سنتی، گفت: سلامتکده‌های ما آموزشی، پژوهشی و درمانی هستند، اما از آنجا که در برخی شهرها مانند رفسنجان، اردبیل، شهرکرد، ارومیه و سمنان مجوز برای تربیت متخصصین وجود ندارد، فعالیت مراکز تنها به صورت درمانی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ازآنجایی که فارغ التحصیلان رشته طب سنتی تعهد گذراندن دوره‌ای در مراکز دولتی را دارند، به تناسب تعداد این دانش آموختگان سلامتکده‌های طب سنتی هم افزایش می‌یابد و همین افراد پس از اتمام دوره تعهد خود، اقدام به دایر کردن سلامتکده‌های خصوصی می‌کنند که به شمار سلامتکده‌ها در کشور اضافه می‌شود.

خدادوست در ادامه ۱۴ خدمت را در حوزه طب سنتی شامل تعرفه معرفی کرد و افزود: خدماتی نظیر حجامت، بخور، ماساژ، بادکش و… جزو خدمات تعرفه‌دار محسوب می‌شوند که مصوبه افزایش تعرفه در سال جدید مانند سایر خدمات پزشکی در بخش‌های دولتی و خصوصی با اعداد اعلام شده توسط وزارت بهداشت شامل حال این خدمات نیز می‌شود.

وی در پایان گفت: ما در دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت همواره به دنبال این موضوع هستیم تا خدمات بیشتری از طب سنتی تحت پوشش بیمه قرار گیرد تا هزینه‌ها به مردم فشار کمتری وارد کند. منبع: ایسنا برچسب ها: تعرفه ها ، طب سنتی ، سلامتکده ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تعرفه ها طب سنتی سلامتکده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که با احتساب ۵۱ شهید در پنج جنایت کشتار جمعی رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ شهید افزایش یافت.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور