Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-26@01:31:03 GMT

پیام‌رسان ناموفق بلک‌بری به تاریخ می‌پیوندد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۲۰۹۹

پیام‌رسان ناموفق بلک‌بری به تاریخ می‌پیوندد

ایتنا - پیام‌رسان بلک بری در پایان ماه می ۲۰۱۹ برای همیشه تعطیل می‌شود. این پیامرسان به دلیل وجود انبوه بازی‌ها، تبلیغات و کانال‌ها نتوانست کاربران را به خود جلب کند.

به گزارش ایتنا از مهر،  پیام‌رسان بلک‌بری (BBM) در ۳۱ ماه می سال جاری میلادی برای همیشه تعطیل می‌شود. هنگامی‌که شرکت اندونزیایی Etmek مدیریت آن را در ۲۰۱۶ میلادی بر عهده گرفت، این پیام‌رسان را به شکل یک اپلیکیشن با ویژگی‌های مدرن طراحی کرده بود تا بهتر بتواند با اپلیکیشن‌های چت محبوب رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما متأسفانه تلاش‌های این شرکت نتوانست میان کاربران رغبتی به استفاده از BBM جدید ایجاد کند.
در بخشی از بیانیه شرکت Etmek آمده است: ما به آنچه که تا به حال ساخته‌ایم، افتخار می‌کنیم. اما به هر حال صنعت فناوری جاری است و با وجود تلاش‌های مضاعف ما کاربران به پلتفرم‌های دیگر کوچ کرده‌اند. از سوی دیگر جذب کاربران جدید نیز کار مشکلی است.

یکی از دلایل شکست این پیام‌رسان آن بود که مملو از بازی، کانال‌های مختلف و تبلیغات بود. این ویژگی‌ها در نسخه شرکتی اپلیکیشن وجود ندارد. اکنون بلک‌بری تصمیم دارد پیام‌رسان رمزگذاری شده شرکتی BBMe را برای استفاده شخصی کاربران عرضه کند.

BBMe اکنون برای دستگاه‌های اندروید از جمله BlackBerry KEY2 Red Edition در پلی استور گوگل عرضه شده است. این اپلیکیشن به زودی در اپ استور اپل نیز عرضه خواهد شد. استفاده از این پیام‌رسان در سال اول رایگان است و پس از آن به ازای هر ۶ ماه عضویت از کاربر ۲۴۹ دلار هزینه دریافت می‌کند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: پیام رسان BBM بلک بری نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد

رایزن تجاری سفارت ایران در روسیه روز دوشنبه در گفتگو با روزنامه ایزوستیا اعلام کرد که احتمالاً ظرف چند ماه آینده ایران به شبکه کارت‌های اعتباری و نقدی میر روسیه متصل خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، رایزن تجاری سفارت ایران در روسیه روز دوشنبه در گفتگو با روزنامه ایزوستیا اعلام کرد که احتمالاً ظرف چند ماه آینده ایران به شبکه کارت‌های اعتباری و نقدی میر روسیه متصل خواهد شد.

به گفته محسن رحیمی، هم اکنون کار برای آماده سازی زیرساخت های فنی لازم در حال انجام است، البته پیاده سازی این سامانه زمان بر است.

رحیمی تاکید کرد که این اقدام در حالی صورت می گیرد که روسیه و ایران به تلاش خود برای تقویت روابط اقتصادی ادامه می‌دهند.

رشد استفاده از کارت‌های میر روسیه در نیمه اول سال 2023تمجید مادورو از اتصال ونزوئلا به شبکه پرداخت میر روسیه

مسکو و تهران روابط خود را در مواجهه با تحریم‌های غرب تقویت کرده‌اند. به گفته میخائیل خاچاتوریان، استاد دانشگاه "فایننشال" در مسکو، گردش تجاری بین دو کشور در سال گذشته بالغ بر 4 میلیارد دلار بود و پتانسیل رشد بیشتر به ویژه در بخش تولید، مهندسی مکانیک و حمل و نقل وجود دارد.

به گفته وی، آزمایش سیستم پرداخت میر که جایگزین روسی ویزا و مسترکارت محسوب می‌شود، ممکن است از اواخر تابستان یا اوایل پاییز در ایران آغاز شود.

مسکو در سال 2022 به علت عملیات نظامی خود در اوکراین، تحت تاثیر موجی از تحریم‌های غرب قرار گرفت و دسترسی بسیاری از بانک‌های روسی به سوئیفت، ویزا و مسترکارت، قطع شد.

در واکنش به این تحریم‌ها، دولت روسیه شروع به ترویج سیستم داخلی میر به عنوان یک جایگزین قابل اعتماد کرد.

بر اساس این گزارش، کارشناسان تأکید می‌کنند که اقتصاد ایران علیرغم ده‌ها سال فشار ناشی از تحریم‌های گسترده بین‌المللی، با این موضوع سازگار شده است و روسیه می‌تواند از تجربه جمهوری اسلامی در مقاومت در برابر فشارهای خارجی استفاده کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد