Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:17:53 GMT

1467 تٌن شکر بین زنبورداران خوی توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۲۴۷۲

1467 تٌن شکر بین زنبورداران خوی توزیع می شود

ارومیه - ایرنا - رییس اداره تعاون روستایی خوی گفت: یکهزار و 467 تٌن شکر با هدف حمایت و رونق این صنعت در بین زنبورداران این شهرستان در حال توزیع است.

علی کنعانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 260 تن از این میزان از طریق اداره جهاد کشاورزی این شهرستان خریداری شده و در بین زنبورداران توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به خرید شکر از اتحادیه های کشوری و توزیع در بین صنف زنبورداران اشاره و اضافه کرد: در مرحله اول 297 تن و در مرحله دوم 55 تن از محل اتحادیه سراسری ایران زمین خریداری و توزیع شد.
رییس تعاون روستایی خوی اضافه کرد: مقدار 140 تن دیگر نیز از طریق اداره جهاد کشاورزی خریداری و در انبار دپو شده و بزودی در میان زنبورداران توزیع می شود.
وی افزود:240 تن دیگر نیز از طریق صندوق توسعه زنبوداران تهیه شده و در چند روز آینده در اختیار این صنف قرار می گیرد.
وی اظهار داشت: مقدار 530 تن از کارخانه قند خریداری شده و در انبار شرکت است که به همراه بقیه شکرهای خریداری شده نسبت به سرمایه هر زنبوردار بین آنان توزیع می گردد.
به گزارش ایرنا فعالیت بیش از سه هزار خانوار در بخش صنعت زنبورداری و وجود بزرگترین شرکت زنبورداری کشور در خوی، این شهرستان را به یکی از مراکز عمده پرورش زنبور و تولید عسل در کشور تبدیل کرده است.
شهرستان خوی با داشتن بیش از 390 هزار کندو و با تولید بیش از 12 هزار تن عسل مقام اول استان را در تولید این ماده غذایی مقوی به خود اختصاص داده است.
8135/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شكر زنبورداران خوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ عدیل سروی با بیان اینکه امسال به دلیل سرمای هوا و آماده نبودن برگ توت، توزیع تخم نوغان با تاخیر اندکی در گیلان انجام می‌شود، افزود: ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان توزیع می‌شود و پیش بینی شده از این مقدار تخم نوغان، نوغانداران ۵۶۰ تن پیله‌تر ابریشم برداشت کنند. 
وی با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود: نوغانداران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۷ عصر، به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندرانزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.
رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.
سروی با بیان اینکه قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌تر به بازار عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حمله خرس خرابکار به کندوهای زنبورداران در بانه
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه