Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@04:45:29 GMT

اوضاع اقتصادی فعالان صنعت گل و گیاه در ارومیه + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۲۹۳۱

اوضاع اقتصادی فعالان صنعت گل و گیاه در ارومیه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

در نمایشگاه گل و گیاه ارومیه تولیدکنندگانی از سراسر ایران جمع شده‌اند تا ضمن به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردهای خود در صنعت گل و گیاه، محصولاتشان را در معرض فروش هم بگذارند اما این روزها بازار گل و گیاه هم تحت تأثیر وضعیت اقتصادی کل کشور است. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، صنعت گل و گیاه در کشورهای توسعه یافته آسیایی و اروپایی  به خصوص در هلند از جایگاه خاصی برخوردار است تا حدی که درآمد اصلی این کشور از فروش گل است و برخی از کشورها نیز به این صنعت توجه ویژه ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران با توجه به تنوع آب و هوایی که دارد و یک کشور چهار فصل نیز به شمار می‌رود می‌تواند در تولید گل و گیاه نقشی مهم در دنیا ایفا کند اما به شرطی که مسئولان کشوری از این صنعت به خوبی حمایت کنند و راه را برای تولیدکنندگان هموار کنند.

زمینه توسعه صنعت گل و گیاه در دلیجان با هدف اشتغالزایی فراهم شود   صنعت گل ایران برای شکوفایی در انتظار حمایت دولت است   جایگاه صنعت گل و گیاه ایران در دنیا مناسب نیست

در نمایشگاه گل و گیاهی که در محل نمایشگاه‌های دائمی ارومیه برگزار شد، تولیدکنندگان از استقبال مردم این شهر راضی بودند اما از حمایت‌هایی که از آنها نمی‌شود ناراضی هستند.

 

 

فیلم و گزارش از پروین ملحمی و یوسف عباسی 

انتهای پیام/ ع

R41361/P/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابل توجه فعالان اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا نوروزی درسومین گردهمایی هم اندیشی تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا در درگاه ملی مجوز‌های کشور در رشت برگزار شد افزود: مقدمات تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا در درگاه ملی مجوز‌های کشور از سال گذشته در گیلان فراهم شده است و با اجرای این طرح مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های الکترونیکی تبدیل می‌شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با بیان اینکه استان گیلان دراجرای این طرح با اطلاح رسانی به موقع رتبه دوم کشور را در ثبت مجوز‌ها به شناسه یکتا کسب کرده، افزود: این یکی از اقدام‌های توسعه گرایانه دولت در راستای کاهش هزینه‌ها و رفت وآمد‌ها در ادارات است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با اشاره به اینکه بر اساس تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوز‌ها صاحبان اصناف باید تا ۲۵ اردیبهشت امسال مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند گفت: کسب و کار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند از لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.
 علیرضا نوروزی با بیان اینکه باهوشمند شدن خدمات دولت، کسبه‌ای که مجوز الکترونیک نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور به نشانی (qr.mojavez.ir) نباشد برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد اضافه کرد: فعالان اقتصادی اگر در این سامانه ثبت انجام ندهند بعد از ۲۵ اردیبهشت ماه دچار مشکل خواهند شد.
همچنین در این گردهمایی هریک از اعضا پیشنهادات و روش‌های مشارکت بهتر برای عملیاتی شدن و اطلاع رسانی این طرح را ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می‌دانید؟
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون