Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شهریاری روز یکشنبه به هنگام بازگشایی راه ارتباطی مرزی پاوه به جوانرود، ثلاث باباجانی به خبرنگار ایرنا افزود: یک هزار و 400 میلیمتر بارندگی که طی 40 سال گذشته بی سابقه بوده 80 میلیارد تومان خسارت به ابنیه فنی، روکش آسفالت، پلها و شانه جاده های شهرستان پاوه خسارت وارد کرد.
وی با اشاره به اینکه در طول بارندگی ها در هشت نقطه شهرستان رانش داشتیم، گفت: در مجموع یک میلیون و 200 هزار متر مکعب خاک و سنگ ریزه های ناشی از رانش را در این مناطق پاکسازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار پاوه هم که به همراه بخشدار باینگان در روستای «سیمان» حضور داشت، به خبرنگار ایرنا گفت: این شهرستان امسال یکی از پربارشترین سالهای خود را در 40 سال گذشته تجربه کرد.
ایده پور با بیان اینکه در شهرستان پاوه 600 کیلیومتر راه ارتباطی اصلی، فرعی، روستایی و مرزی داریم، افزود: با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه، نگهداری این میزان جاده بسیار دشوار و هزینه بر است.
فرماندار پاوه گفت: به تبع همین کوهستانی بودن با هر بارندگی شاهد رانش زمین و ریزش کوه در شهرستان و به ویژه راههای ارتباطی هستیم.
ایده پور افزود: در طول 12 روز اخیر همین نقطه (جاده سنتو در بخش باینگان) به دلیل رانش زمین و ریزش کوه مسدود شده بود که با تلاش راهداران برای چهارمین بار امروز بازگشایی شد.
وی با اشاره به اینکه با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری هم اکنون تمامی راههای ارتباطی شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد، گفت: تنها راه ارتباطی مسدود در شهرستان همین راه ارتباطی و مرزی سیمان به دروله بود، که امروز بازگشایی شد.
فرماندار پاوه با اشاره به حجم بسیار بالای راههای ارتباطی شهرستان و کوهستانی و صعب العبور بودن این راهها خواستار توجه مضاعف و ویژه مسئولان راهداری استان و کشور به این شهرستان شد.
شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 زمین سیمان شبانه روزی شهرستان پاوه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل و رانش زمین در جنوب چین، تاکنون دست کم چهار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بارندگی‌ها در استان گوانگ‌دونگ در جنوب چین از هفته گذشته شروع شده است. خبرگزاری شینهوای چین پیش‌تر از مفقود شدن ۱۰ نفر خبر داده بود.

مقامات سازمان هواشناسی چین با هشدار درباره تداوم جاری شدن سیل و رانش زمین، از ادامه بارش شدید طی چند روز آینده در این استان خبر داده‌اند.

شینهوا اعلام کرده است که تاکنون حدود ۱۱۰ هزار نفر از منطقه تخلیه شده‌ و ۲۵ هزار و ۸۰۰ تن نیز در پناهگاه‌های موقت اسکان یافته‌اند.

کد خبر 6086497

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • بارندگی های اخیر ۱۸۴ میلیارد ریال به بناهای تاریخی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان