Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@00:38:23 GMT

فرمانده ناجا: مشکل امنیتی در قم نداریم

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۴۳۱۵

فرمانده ناجا: مشکل امنیتی در قم نداریم

سردار حسین اشتری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان - تولیت مسجد مقدس جمکران، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام زمان (عج) اظهار داشت: یکی از مناسبت‌های مهم در طول سال همین اعیاد شعبانیه است که خیل عظیمی از عاشقان ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت ولیعصر (عج) را به قم می‌کشاند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: تردد خودرو‌های سبک و سنگین اعم از سواری و اتوبوس نسبت به سال گذشته به استان قم حدود ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد و طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۰ هزار خودرو به قم تردد داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: کاروان‌هایی هستند که از اقصی نقاط کشور برای حضور در این ایام باشکوه سعی می‌کنند خود را به مسجد مقدس جمکران برسانند و گفتنی است از روز گذشته بیش از ۳ میلیون زائر به مسجد مقدس جمکران مشرف شدند.

فرمانده ناجا در ادامه گفت: طی دو هفته گذشته تاکنون تدابیر و اقدامات لازم توسط پلیس استان در موضوعاتی نظیر انتظامی، ترافیکی و ... صورت گرفته که همان طور که اشاره شد با وجود افزایش ۱۲ درصدی افزایش تردد به این استان، خوشبختانه شاهد کاهش ۳۰ درصدی تصادفات، طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ۵ هزار نیروی پلیس وظیفه تأمین امنیت زائران و شهروندان عزیز را در این شهر مقدس بر عهده دارند، تصریح کرد: از این تعداد حدود ۱۲۰۰ نفر از مراکز آموزشی به کمک پلیس استان آمده اند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه برای تسهیل تردد خودرو‌های زائران عزیز در اطراف مسجد مقدس جمکران ۱۶ پارکینگ پیش بینی شده است، گفت: تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی نداشتیم، البته بایستی با افزایش اطلاع رسانی و آگاهسازی مردم عزیز در راستای هشدار‌های پلیسی به زائران در این ایام که تأثیر بسزایی در کاهش یا پیشگیری از وقوع جرم و حادثه دارد بیش از گذشته اقدام شود.

اشتری عنوان داشت: اقدامات خوب و منظمی توسط فرماندهی انتظامی استان صورت گرفته و برای سال آینده پیش بینی‌های لازم با توجه به افزایش حجم جمعیت بایستی صورت گیرد که امیدواریم طی سال آتی بتوانیم با تشکیل دائمی قرارگاه قائم (عج) و پایش تصویری و مانیتورینگ، شاهد مشکلات ترافیکی نباشیم.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، در این دیدار نیز حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان - تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: سپاسگزار خداوند متعالیم به خاطر همه نعمت‌ها که یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها نعمت ولایت بوده که هر چه داریم از برکت ولایت است.

تولیت مسجد مقدس جمکران عنوان داشت: در جمکران شاهد حضور تمام مسئولان در کنار مردم هستیم، چون موضوع این کنگره عظیم، امام زمان (عج) است و همگی با اخلاص در این اجتماع بزرگ حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت و ایثار در دوران شیخ فضل الله نوری بسیارغریب بود، اما امام خمینی (ره) توانستند فرهنگ شهادت را احیاء کنند به گونه‌ای که امروز شهدایی همچون شهید محسن حججی موجی از این فرهنگ را در کشور بر می‌انگیزند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان اینکه نیروی انتظامی نماد پیشبرد نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های مختلف کشور است، خاطر نشان کرد: پلیس نمونه‌ای از مجموعه‌های کوشا و خدمتگزار به مردم است که توانسته در اعیاد نیمه شعبان برای خدمت رسانی به مردم سنگ تمام بگذارد.

وی حل مشکل پارکینگ را مسئله‌ای مهم دانست و بر ضرورت روان‌سازی ترافیک به خصوص در مسیر‌های منتهی و نزدیک به مسجد مقدس جمکران تأکید کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار اشتری فرمانده ناجا نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است