Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@14:19:18 GMT

اکران فیلم های جشنواره رشد در مهاباد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۴۳۸۷

اکران فیلم های جشنواره رشد در مهاباد آغاز شد

رییس اداره آموزش و پرورش مهاباد روز یکشنبه در حاشیه اکران این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: 41 هزار دانش آموز این شهرستان در قالب سه مقطع تحصیلی ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه، فیلم های برگزیده جشنواره های قبلی رشد را تماشا می کنند.
کامبیز شاوله افزود: نمایش این فیلم ها تا چهارم اردیبهشت ماه جاری در 26 مکان شامل سالن های وحدت، طلاییه، آموزشکده سما، کانون فجر و 22 پایگاه مدارس این شهرستان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف از برگزاری این جشنواره را تنوع بخشیدن به یادگیری، تغییر دیدگاه زیبایی شناختی و بهتر اندیشیدن در راستای نیل به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان کرد.
وی تاکید کرد: با وجود آسیب ‌های اجتماعی فراوان و با ظهور فضای مجازی در دنیای امروز، اهمیت جشنواره فیلم رشد برای دانش آموزان دو چندان احساس می‌شود.
به گزارش ایرنا براساس سند تحول بنیادین آموزش پرورش و تاکید بر این نکته که کتاب درسی تنها وسیله آموزشی نباید باشد به همین منظور رسانه های متنوعی که بتوانند آموزش را تسهیل کنند و به آن عمق بخشند در نظام تعلیم و تربیت باید مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
جشنواره بین المللی فیلم رشد یکی از قدیمی ترین گردهمایی های اهالی هنر سینما در ایران است که مخاطبان ان را بطور عمده دانش آموزان، معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت و سایر علاقمندان شامل می شود.
این جشنواره به عنوان نخستین جشنواره آموزشی ایران طی چهار دهه با برگزاری منظم و منسجم خود یکی از پرمخاطب ترین جشنواره های سینمایی کشور است.
در سال تحصیلی جدید 41 هزار و 600 دانش آموز مهاباد در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند.
مهاباد دارای 237 هزار نفر جمعیت دارای 320 مدرسه شهری و روستایی است.
9903/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آسیب های اجتماعی اداره آموزش و پرورش جشنواره بین المللی فیلم جشنواره فیلم فضای مجازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: نخستین جشنواره خواندن و اختتامیه سومین جشنواره خوشنویسی دانش آموزان ابتدایی در سالن علامه امینی جهرم برگزار شد.
عبدالصمد یاسمی پور افزود: جشنواره خواندن که شامل گلستان خوانی، شاهنامه خوانی و متون کهن است با هدف تقویت و کسب مهارت دانش آموزان، قدرت بیان، روان خوانی، علاقه به مطالعه و آشنایی با زبان و ادبیات فارسی و ایجاد فرصت برای شناخت استعداد و توانایی دانش آموزان برپا شد.
وی افزود: در نخستین دوره جشنواره خواندن، بیش از ۳۰۰ اثر تولیدی به واحد آموزش ابتدایی ارسال شد که ۴۳ اثر منتخب به مرحله اختتامیه جشنواره و اجرا راه یافت  و از آنان تقدیر شد.
همچنین ۶۰۰ اثر خوشنویسی به جشنواره ارسال و از ۷۶ برگزیده ، تجلیل شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت + سوابق
  • کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد درگذشت
  • کهن‌ سال‌ ترین معلم ایران درگذشت
  • مسن‌ترین معلم ایران درگذشت