Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@07:02:49 GMT

دیدار باسیل زدگان شهرستان شوشتر

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۵۷۵۵

گزارش تصویری؛

 دیدار باسیل زدگان شهرستان شوشتر

همزمان با فروکش کردن آب منطقه شعیبیه مسئولان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برای بررسی و رفع مشکلات بامردم و دانش آموزان روستاهای یزاب،عبدالسید،عبدالصغیر، یحموره 1و2 جویس1،2و3 دیدار کردند،دراین دیدار حجت الاسلام سلیمانی امام جماعت مسجدجامع گودیه از تلاش ارزشنمد سپاه تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا برای مشاهده تصاویر دراندازه بزرگ تر،روی عکس ها کلیک فرمایید.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بازدید مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های گردشگری اندیمشک فراموش شده است

جهانبخش قلاوند منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدار‌های شهرستانی در میان اهالی روستای شهید بهشتی و سایت اداری نیروگاه سد دز با مهندس رئوفی‌نسب مدیرعامل سد و نیروگاه دز دیدار کرد و گفت: مجموعه سد‌های اندیمشک برند‌های ملی این شهرستان هستند که علاوه بر تامین آب و تولید انرژی در صنعت گردشگری ظرفیت‌های بسیار بالایی دارند، اما امروزه می‌بینیم که مورد غفلت قرار گرفته اند.

او افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و ترانزیتی اندیمشک باید از تمامی ظرفیت‌های توسعه‌ای شهرستان نهایت استفاده را ببریم؛ تصریح کرد: سد دز اندیمشک یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری در کشور محسوب می‌شود، که مقصد گردشگران داخلی و خارجی است که امکان جذب گردشگر در تمام طول سال را دارد.

آقای قلاوند با بیان اینکه همه محیط‌های صنعتی بزرگ همان طوری که باید پیوست امنیتی و زیست محیطی داشته باشند؛ دارای پیوند اجتماعی با پیرامون خود نیز هستند. مردم سرمایه‌ اصلی نظام هستند و حق دارند آسایش و آرامش داشته باشند.

منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حاشیه‌های استخدامی اخیر نیروگاه دز که موجب نارضایتی‌هایی خانواده‌ها و تعدادی از کارگران شده بود ناشی از اولویت ندادن و بی توجهی به کارگرانی بود که سال‌ها پیش به صورت چند روز کار در ماه به کارگیری شده بودند که لازم است مورد توجه مدیران و متولیان سازمان آب و برق خوزستان قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های گردشگری اندیمشک فراموش شده است
  • تجلیل از پرچمداران دین و اندیشه در خوی
  • تورزیع ۱۰۰ بسته‌معیشتی در خوی
  • شوشتر با ۱۴ اثر تاریخی و جهانی مقصد مسافران نوروزی
  • سالروز بمباران شهرستان شازند توسط رژیم بعث عراق
  • توزیع کمک های پست بانک ایران در میان سیل زدگان روستاهای سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای محرومیت‌زدایی در سطح خراسان رضوی
  • ۶ روستای خوزستان به اینترنت پرسرعت مجهز شدند
  • مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قدس معارفه شد
  • برنامه های محرومیت زدایی و مردم یاری سپاه نقده