Web Analytics Made Easy - Statcounter

بطحایی تاکید کرد:آمار یونیسف درباره بازماندگی از تحصیل دانش آموزان سیل زده ناصحیح است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، باتوجه به سیل اخیر در برخی از استان های کشور و بروز مشکلات حاصل از سیل برای مردم، دفتر نمایندگی یونیسف در ایران گفته است: «سیل‌های ویرانگر در سه‌چهارم

استان‌های ایران بیش از 10میلیون نفر را تحت تأثیر قرار داده است که از این تعداد 2 میلیون نفر در معرض آسیب شدید قرار گرفته و 500 هزار نفر نیز از خانه‌هایشان آواره شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمی از این افراد را کودکان تشکیل می‌دهند علاوه بر این،

بیش از هزار مجموعه بهداشتی و هزار مدرسه تخریب شده یا به‌شدت آسیب دیده‌اند؛ در نتیجه 100 هزار کودک از مدرسه محروم مانده و هزاران نفر نیز به مراقبت‌های بهداشتی اولیه دسترسی ندارند.»

 

«سید محمد بطحایی» وزیر آموزش و پرورش نسبت به این گزارش واکنش نشان داده است و اطلاعات این گزارش را درست ندانسته است و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرده است« ظاهراً دفتر یونیسف در ایران آماری از بازماندگان از تحصیل  به‌خاطر سیل منتشر کرده که از اساس ناصحیح است. به‌ غیر از معدود  مواردی در خوزستان که به‌دلیل اسکان هموطنان سیل‌زده در مدرسه هنوز امکان تشکیل کلاس فراهم نشده است در سایر مناطق و استان‌ها با همت معلمان عزیز  دانش‌آموزان با روش هایی مثل سرویس ایاب و ذهاب رایگان، کانکس، کلاس‌های ویژه و... مشغول تحصیل شده‌اند

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان جشن نیمه شعبان رژه روز ارتش روز ارتش ارتش سیل خوزستان بیانیه گام دوم انقلاب امام زمان عج سپاه پاسداران بازماندگی از تحصیل سید محمد بطحایی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر هنرستان دخترانه فنی حرفه‌ای و کارو دانش کیش، گفت: دانش آموزان در دوازده رشته فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

اکبری افزود: دویست و چهل دانش آموز در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و صدو هفتاد دانش آموز نیز در رشته‌های کار و دانش مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: نمایشگاه هفته مشاغل با هدف ارائه توانمندی‌ها و آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با بازار کار و کار آفرینی و اشتغالزایی برپا شده است.

اکبری گفت: دانش آموزان فنی و حرفه‌ای در رشته‌های گرافیک، حسابداری، معماری داخلی، شبکه، نرم افزار، طراحی و دوخت و دانش آموزان کار و دانش نیز در رشته‌های هتل داری، گرافیک رایانه، عکاسی دیجیتال، چهره سازی، خیاطی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده در نمایشگاه هفته مشاغل شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمار داوطلبان پسر کنکور اعلام شد/ چرا دهه هشتادی حال دانشگاه رفتن ندارند؟
  • قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست