Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:41:12 GMT

مردم خوی بیش از 2 میلیارد ریال به سیل زدگان کشور کمک کردند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۹۵۵

مردم خوی بیش از 2 میلیارد ریال به سیل زدگان کشور کمک کردند

ارومیه - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خوی گفت: مردم نوع دوست این شهرستان طی یک ماه اخیر، از طریق کمیته امداد و مراکز خیریه در مجموع بالغ بر 2 میلیارد و 180 میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی به مناطق سیل زده ارسال کردند.

قادر ولی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مبلغ 460 میلیون ریال کمک نقدی و 720 میلیون ریال نیز کمک های غیر نقدی بوده و یک میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی نیز توسط مراکز بانوان این شهرستان جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه به دنبال وقوع سیل و نیاز به جمع آوری کمک های مردمی پایگاهای دریافت این کمک ها در سطح مساجد و هیات های این شهرستان راه اندازی شد، اضافه کرد: مردم خیر خوی با حضور در نهادهای مختلف به صورت چشمگیر در این امر خداپسندانه به یاری همنوعان خود شتافتند و در حال حاضر نیز این پایگاه ها جهت جمع آوری کمک های مردمی دایر است.
وی بیان کرد: کمک های غیرنقدی شامل بسته های نان و آب معدنی، کنسرو، پوشاک و کفش، شیر خشک، بیسکویت، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، برنج، روغن، نوار بهداشتی و پوشک بچه، پتو و برخی اقلام ضروری است.
وی با اعلام شماره حساب بانکی کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت اطلاع رسانی و مشارکت‌های مردمی شهروندان گرامی اظهار داشت: شماره حساب 0110769749001 با شناسه 880236983 نزد بانک ملی ایران و همچنین کد #0444*8877* آماده اخذ کمک‌های نقدی همشهریان گرامی می باشد و همچنین عزیزانی که در این راستا سوال و پرسشی داشته باشند می توانند از طریق شماره تماس 3635400-044 (واحد مشارکت‌های مردمی) پاسخ‌های لازم را دریافت کنند.
به گزارش ایرنا با وقوع سیل در روزهای گذشته در استان های مازندران، گلستان، فارس، لرستان و خوزستان آسیب های زیادی به خانه ها و زیرساخت های شهری وارد شد و در این میان شهرهای «آق قلا» در استان گلستان و «معمولان» و «پل دختر» در استان لرستان متحمل بیشترین خسارت شد.
8135/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل زدگان كمك مردم خوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت :همزمان با گرامیداشت هفته مقام والای معلم ، نخستین بازرسی و پایش خانه‌های محیط زیست کشور با حضور رئیس گروه آموزش همگانی دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از استان گیلان آغاز شد.


حمزه عشوری گفت : خانه‌های محیط زیست یکی از بسترهای اصلی برای مردمی‌سازی فعالیت‌های این حوزه و فضایی برای گفتگو ، بحث و مطالبه گری است که منجر به افزایش دانش محیط زیستی مردم می شود و موجب حفاظت از محیط زیست می گردد.

وی افزود: در پایش‌های صورت گرفته که با حضور رعنا محمدی رئیس گروه آموزش همگانی دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان و رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان از خانه‌های محیط زیست شرق گیلان در شهرستان‌های لاهیجان، لنگرود ، رودسر و املش انجام گرفت،فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی مدیران خانه‌های محیط زیست از ابتدای افتتاح تاکنون مورد بررسی و‌پایش قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان افزود : در این نظارت میدانی همچنین از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و زیرساخت‌های ۵ خانه محیط زیست در استان گیلان بازدید گردید و با گروه‌های مخاطب برنامه‌ها ،گفتگو‌ و تبادل نظر صورت گرفت.

عشوری اظهار داشت : مهمترین مساله برای ایجاد خانه های محیط زیست، آموزش همگانی و شناخت حفاظت محیط زیست است تا برای انجام هر اقدامی، مردم به شناخت و آگاهی در این زمینه برسند.

وی افزود : خانه های محیط زیست کمک می کنند تا آحاد مختلف مردم در این خانه ها حضور یابند و برنامه های آموزشی را بصورت عمومی و تخصصی فرا بگیرند و  با فعالیت های زیست محیطی انجام گرفته بوسیله خادمین مردم در دولت  مطلع شوند.

لازم به ذکر است که در کشور حدود ۲۵۰۰ و در  استان گیلان ۲۲ خانه محیط زیست افتتاح و به بهره برداری رسیده است .

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند