Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@03:27:19 GMT

یکصد کیلوگرم کیک تولد امام عصر در تالش توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۹۷۴

یکصد کیلوگرم کیک تولد امام عصر در تالش توزیع شد

به گزارش خبرنگار ایرنا شامگاه یکشنبه جشن بزرگ میلاد امام عصر (ع) با استقبال باشکوه عاشقان و منتظران آن حضرت و اجرای مولودی خوانی، نمایش کمدی، موسیقی سنتی، مسابقه ورزشی، قرعه کشی و اهدا هدایای نقدی در سالن ورزشی تختی تالش برگزار و در میدان امام خمینی (ره) این شهر، کیک تولد یکصد کیلوگرمی توزیع شد.
با مشارکت شهرداری تالش، جشن های باشکوهی در شب و روز میلاد باسعادت امام زمان (عج) در چند نقطه شهر برگزار شد و مردم در راه اندازی موکب امام مهدی (عج) در میدان امام خمینی (ره) مشارکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرداری تالش به قید قرعه از ۴۰ شهروند خوش حساب که عوارض سطح شهر خود را تا آخر سال ۹۷ به موقع پرداخت کرده بودند، با اهدای کارت هدیه نقدی تجلیل تجلیل کرد.
شور و حال جوانان در توزیع نقل، شیرینی، چای و شربت وصف ناپذیر بود و خانواده ها با بازدید از غرفه های موکب امام مهدی (عج) و استفاده از بخش محصولات فرهنگی و برنامه های متنوع آن، نسبت به ساحت قدسی امام غایب اظهار عشق و علاقه کردند.
پیشتر شهرداری تالش با فضاسازی و آزین بندی معابر عمومی، شهر را برای اجرای آئین های باشکوه و شاد نیمه شعبان آماده کرده بود.
شهر تالش بیش از 55 هزار نفر جمعیت دارد و آئین های مشابهی در مراکز بخش های تابعه شهرستان تالش برگزار شد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و حدود 17 درصد جمعیت آن را اهل سنت تشکیل داده است.
7106 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام زمان برنامه های متنوع تولد خانواده عشق و علاقه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار

شهردار تهران گفت: «میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره‌بار پایتخت را توزیع می‌کنند.»

وی افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران را توزیع می‌کنند و در صورت کوچکترین اتفاق، معیشت مردم آسیب خواهد دید.

شهردار تهران همچنین در مورد واردات واگن‌های چینی اظهار کرد: کار‌های مربوط به واردات واگن‌های چینی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار