Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مدیر مرکز آموزش های آزاد و چندرسانه ای دانشگاه پیام نور می گوید: یکی از مهم ترین طرح ها و برنامه های سال 98 راه اندازی سامانه آموزشی آنلاین برای دانشجویان و سایر متقاضیان جهت فراگیری آموزش های دانشگاهی است.

سید جواد مقدسی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا در باره برنامه های سال 98 مرکز آموزش های آزاد و چند رسانه ای پیام نور اظهار داشت: آموزش های الکترونیکی در سال های اخیر باتوجه به نیاز روز جامعه مورد توجه قرار گرفته است و این مهم از طریق توسعه زیرساخت ها و گسترش آموزش های مجازی در دانشگاه ها و مراکز علمی باید تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که فعالیت های اصلی این مرکز در حوزه آموزش های عالی آزاد، آموزش های الکترونیکی و تولید محتوای الکترونیکی دنبال می شود، افزود: در سال گذشته در حوزه آموزش های عالی آزاد، 1000 دوره آموزشی برگزار شد که مورد استقبال گسترده دانشجویان و شرکت کنندگان قرار گرفت.
مقدسی ادامه داد: این دوره ها علاوه بر استقبال گسترده دانشجویان، به عنوان یک منبع درآمد بخش قابل توجهی از هزینه های مراکز و واحدهای پیام نور را تامین کرد.
وی عنوان کرد: در این حوزه سامانه مدیریت آموزشی جدیدی نیز طراحی شده است که در سال جدید مورد بهره برداری و آزمایش قرار می گیرد.
مدیر مرکز آموزش های آزاد و چند رسانه ای افزود: در حوزه تولید محتوای الکترونیکی نیز نرم افزارهای جدیدی در جهت سهولت دسترسی دانشجویان به محتواهای تولید شده الکترونیکی دانشگاه طراحی و تعریف شده است.
مقدسی خاطرنشان کرد: برنامه های دیگری نیز جهت رشد و توسعه آموزش های الکترونیکی و مجازی در دستور کار دانشگاه قرار دارد که در صورت تامین اعتبار و همکاری سایر نهادهای مربوطه مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مرکز آموزش های آزاد و چندرسانه ای پیام نور در مهرماه سال 1389 و با هدف ارتقای سطح آموزشی دانشجویان در زیرمجموعه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آغاز به فعالیت کرد؛ این مجموعه در گذشته با عناوین اداره رسانه های تصویری و دانشستان نیز فعالیت داشته است.

**9484**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشگاه پيام نور برنامه هاي سال 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی هنرستان‌های مهارتی در جوار دانشگاه آزاد اسلامی همدان

غلامرضا خاکساری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حاشیه بازدید از نمایشگاه رویداد صدرا «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: در سند تحول و تعالی دانشگاه به موضوع حلقه مفقوده صنعت و دانشگاه و لزوم ارتباط این دو رکن مهم در عرصه عمل توجه شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این چنین رویداد‌ها در دانشگاه ضروری است، ادامه داد: به همین دلیل بخش‌هایی در دانشگاه آزاد واحد همدان برای انجام این امور در طول سال از جمله دفتری با عنوان ارتباط با صنعت و بخش پژوهشی مرکز رشد فعالیت می‌کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان افزود: بخش دیگر پایش مشکلات استان همدان و ارائه راهکار دانشگاهی در این حوزه است؛ به نحوی که هسته‌های فکری و دانشگاهی تشکیل شده و فعالیت می‌کنند.

خاکساری با بیان اینکه در حوزه آموزش نیز همین روند وجود دارد، تبیین کرد: حرکت دانشگاه به سوی رشته‌های مهارتی است؛ به طوری که رغبت دانش‌آموزان نیز به سمت تحصیل در هنرستان و آموزه‌های فنی بیشتر شده است.


وی متذکر شد: افزون بر دانشگاه، مدارس سما نیز فعال هستند، از سوی دیگر درصددیم با توجه به کارگاه‌های مجهز دانشگاه، هنرستان‌هایی در جوار دانشگاه برای رشته‌های کامیپوتر، گرافیک، صنایع شیمیایی و مکانیک با رویکرد مهارت‌محوری راه‌اندازی کنیم و در ادامه آن در حوزه تحصیلات دانشگاهی نیز استاد در عرصه به تدریس بپردازد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با اشاره به اینکه این اقدامات در راستای یافتن راه اشتغال دانشجو در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: رویداد صدرا با همت معاونت آموزشی و دانشکده مهارت برگزار و استقبال از آن بسیار خوب ارزیابی شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با تأکید بر اینکه دانشجویان موافق استمرار چنین رویدادهایی هستند، گفت: از همین رو طرحی به‌منظور استقرار نمایشگاه دائمی همزمان با برگزاری کارگاه‌های مهارتی و کارآفرینی در دستورکار است تا ارتباط با دانشگاه و صنعت تقویت شود.

به گزارش آنا؛ رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و برای اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان و با حضور فعال نمایندگان صنایع بزرگ در دانشگاه آزاد اسلامی همدان به‌منظور مصاحبه، جذب و استخدام دانشجویان و دانش‌آموختگان توانمند برپا شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز سامانه الکترونیکی ارتباطات مردمی با دولت در قم
  • برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان
  • راه‌اندازی هنرستان‌های مهارتی در جوار دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • راه‌اندازی «مدارس سعادت» در دانشگاه آزاد اسلامی
  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی