Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:02:03 GMT

بیست و چهارمین مجله فناوری مهر منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۹۵۶

بیست و چهارمین مجله فناوری مهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، شماره ۲۴ مجله فناوری مهر در بخش فناوری‌های نوین، به موضوع دلایل علمی بارشها و سیلاب اخیر در کشور پرداخته است. در همین حال، تولید اینورترهای خورشیدی، تولد نخستین مارمولک‌های مهندسی ژنتیکی جهان و پیوستن ایران به جمع دارندگان «تونل صدا» از دیگر اخبار مهم بخش فناوری‌های نوین است. در این بخش همچنین تصاویری از نمایشگاه فناوری‌های صنعتی در آلمان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش علم و دانش به موضوع اهمیت منابع و ذخایر ژنتیکی و زیستی کشور به عنوان سرمایه عظیم ملی و رکن اصلی تحقیقات، پژوهش‌ها و پیشرفت‌ها در حوزه‌های مختلف بیولوژی و زیست فناوری می‌پردازد. همچنین در این بخش «تحول در دنیای پزشکی و ۹ دستاورد نخبگان ایرانی خارج از کشور»، توید علم در سال ۹۷، رشد خروجی‌های علمی ایران نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

از سوی دیگر، دندان درآوردن دماغ یک مرد دانمارکی و زنده ماندن کوچک‌ترین نوزاد پسر دنیا از دیگر اخبار خواندنی این بخش است.

در بیست و چهارمین شماره مجله فناوری مهر در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات، موضوع استفاده از تولید داخل در شبکه زیرساخت ارتباطی، بهره برداری از «پروژه ملی توسعه فیبرنوری (نور ۲)»، قطع ۱۲۰ هزار سیم کارت ارسال کننده پیام تبلیغاتی، آماده سازی شبکه ارتباطی برای ورود به نسل پنجم از جمله اخبار مهم این بخش به شمار می‌رود.

همچنین اخباری مبنی بر وعده‌های ارتباطی جهرمی برای سال ۹۸، خسارت سیل به شبکه ارتباطی نیز در این بخش در کنار سایر اخبار مهم، دیده می‌شود.

این شماره از مجله فناوری مهر در بخش خودرو نگاهی به علل تجاری نشدن خودروهای برقی در کشور، خودروی برقی مدل«y» تسلا، درازترین اتوبوس برقی دنیا، سرعت گرفتن شارژ خودروهای برقی، تولید ابرخودروی برقی با قدرت ۸۰۰ اسب بخار اخبار مهم این بخش محسوب می‌شود.

به پایان رسیدن طولانی‌ترین سفر با خودروی الکتریکی از جمله اخبار خواندنی در بخش خودروی مجله فناوری مهر به شمار می‌رود.

در بخش هوافضا بیست و چهارمین شماره از مجله فناوری مهر، «فرستادن فضاپیمای خودران به فضا توسط اروپایی‌ها»، «مأموریت فرود در ماه رژیم صهیونیستی شکست خورد»، «فضاپیمای ناسا به حداقل فاصله با مریخ رسید» از جمله اخبار مهم در این بخش به شمار می‌روند.

بیست و چهارمین مجله فناوری مهر در ۵۸ صفحه منتشر شده و از این لینک در دسترس است.

کد خبر 4593701 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: مجله فناوری مهر سیل پنل خورشیدی تحقیقات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس

تصویری جدید از سارا خادم الشریعه روی جلد یک مجله منتشر شده است.

طرفداری | تصویر سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی روی نسخه اسپانیایی وجله وگ آمریکا قرار گرفت.

سارا خادم الشریعه پس از کش و قوس‌های فراوان، تصمیم گرفت به اسپانیا مهاجرت کند و حالا تصویر شطرنج‌باز ایرانی، روی جلد یک مجله قرار گرفته است.

وُگ یک مجله ماهانه مد و سبک زندگی آمریکایی است که موضوعات زیادی از جمله مد، زیبایی، فرهنگ و زندگی را پوشش می‌دهد. وُگ ابتدا در سال ۱۸۹۲ در نیویورک سیتی به عنوان روزنامه هفتگی شروع به کار کرد، قبل از این که سال‌ها بعد به ماهنامه تبدیل شود. در حال حاضر، ۲۶ نسخه بین‌المللی از مجله وجود دارد.

تصویر سارا خادم الشریعه روی جلد نسخه اسپانیایی این مجله قرار گرفته است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس