Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «سعید»، نوشته نرجس شکوریان‌فرد روایتی از زندگی کوتاه شهید سعید چندانی، نوجوان اهل‌سنت است که از سوی انتشارات عهدمانا راهی بازار نشر شده است. به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «سعید»، تازه‌ترین نوشته نرجس شکوریان‌فرد روایت شیرینی از زندگانی کوتاه سعید چندانی، نوجوان اهل‌سنت است. سعیدِ دوازده‌ساله، کارگر یک کارواش است که در اثر یک اتفاق، راهی بیمارستان می‌شود و دکتر‌ها حین عمل، متوجه تومور بسیار بزرگی در بدن سعید می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تومور خطرناکی که دکتر‌های بیمارستان، سعید را جواب می‌کنند.
اما مادر سعید، که شنیده بود در عالم، هستند کسانی که گره کور مردم را باز می‌کنند، دل به دریا می‌زند و بر اثر خواب سعید، راهی قم و مسجد جمکران می‌شوند و...
راه دنیا برای همه یک آغازی دارد و یک پایانی! شروع راه سعید از جمکران بود و همراه امام زمانش و پایان جاودانش با امیرمؤمنان و در آغوش امام رضایش! اگر مشهد به پابوس امام رضا (علیه السلام) مشرف شدید، در گوشه‌ی صحن جمهوری، ورودیِ بهشت ثامن، بلوک ۹۳ به دیدارش بروید؛ به دیدار شهید سعید چندانی.
این کتاب جذاب و کوتاه، در ۴۸ صفحه رنگی با قطع پالتویی و با قیمت ۴۰۰۰ تومان از سوی انتشارات عهدمانا راهی بازار نشر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کتاب انتشارات پیام آزادگان مجمع ناشران انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • روایت خزعلی از جنبش تعهد به خانواده
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد