Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:48:50 GMT

6 دهستان هرمزگان در طرح عمران و آبادانی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۰۳۰

6 دهستان هرمزگان در طرح عمران و آبادانی قرار گرفت

بندرعباس-ایرنا- فرمانده قرارگاه عمران و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به تغییر رویکرد مردم نسبت به اشتغال و اقتصاد در روستاها گفت: با مشارکت مردم در سال رونق تولید، 6 دهستان از هرمزگان در طرح عمران و آبادانی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد دمی زاده روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی هرمزگان افزود: رویکرد این قرارگاه برای سال جاری، برنامه ریزی برای استفاده از توانمندی و ظرفیت های مردم برای مشارکت درآبادانی روستاهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از روستاها از منابع مردمی به خوبی استفاده نمی شود که باید با ایجاد امید به مردم در راستای فعالیت های تولیدی و رونق آن تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی بیان داشت: ساخت طرح های مختلف توسط دولت باعث بی تحرکی مردم درروستاها شده که می توان روستاییان را درطرح ها مشارکت داد تا با کمک و همدلی آن ها مشکلات اقتصادی کمتر شود.
مدیرکل منابع طبیعی هرمزگان نیزدر این دیدار با اشاره به اولویت انجام طرح ها این اداره کل با مشارکت های مردمی گفت: سال گذشته، 4 سازه آبخیزداری و42سازه آبخیزداری کوچک و احداث جایگاه دام در6 روستا با مشارکت قرار گاه عمران و آبادانی انجام شد.
امید ذاکری عنوان کرد: حل مشکلات دامداران و اجرای طرح های آبخیزداری با هدف توانمندسازی جوامع محلی با مشارکت مردم از جمله طرح ها با همکاری قرارگاه عمران و آبادانی سپاه هرمزگان برای رفع محرومیت زدایی در روستاها صورت گرفته است.
9944 /6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد منابع طبيعي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم است

فعال سیاسی اصولگرا بر مشارکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: باید کار نیمه‌تمام را تمام کنیم و آرایش سیاسی مجلس را با انتخاب ۴۵ نماینده باقی‌مانده تکمیل کنیم تا مجلسی با پشتوانه مردمی قوی و در عین حال کارآمد داشته باشیم.

حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره میزان مشارکت در دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به تجربه مرحله دوم انتخابات‌های گذشته، به‌طور طبیعی با کاهش مشارکت روبه‌رو خواهیم بود، چرا که معمولاً در مرحله دوم انتخابات‌، انگیزه مردم برای حضور اندکی کمتر می‌شود.

وی با اشاره به حضور فهرست‌های انتخاباتی در این مرحله افزود: با توجه به وجود فهرست‌های انتخاباتی متعددی که می‌توانند تعداد رأی مناسبی داشته باشند و به این واسطه، رأی بیشتری را وارد انتخابات کنند، انتظار می‌رود حد معمولی از مشارکت را داشته باشیم.

فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: همواره گفته‌اند کار را کسی کرد که تمام کرد، بنابراین در انتخاب هم باید کار نیمه‌تمام را تمام کنیم و آرایش سیاسی مجلس را با انتخاب ۴۵ نماینده باقی‌مانده تکمیل کنیم تا مجلسی با پشتوانه مردمی قوی و در عین حال کارآمد داشته باشیم.

وی با اشاره به آرایش سیاسی نمایندگان منتخب فعلی که بیشتر از طیف اصولگرایان هستند، یادآور شد: اصولگرایان در اصول اختلاف ندارند و همه متعهد به آرمان‌های انقلاب و تبعیت از امام (ره) و رهبری هستند، اما خط مشی‌های سیاسی مختلفی دارند.

کنعانی‌مقدم با بیان اینکه سلایق مختلف سیاسی با مشی‌های مختلف به مجلس ورود کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که احزاب بین مشی‌های سیاسی اختلاف نداشته باشند، همه‌چیز خوب است اما اگر اختلافات سیاسی منجر به نزاع‌های سیاسی شود و به‌تبع موجب کارشکنی، اختلاف و ناامیدی شود، باید جلوی آن را گرفت.

وی تاکید کرد: نباید عده‌ای پس از انتخاب شدن، از جناح سیاسی خود سوءاستفاده و ناامیدی را بین مردم تزریق کنند.

کد خبر 750579

دیگر خبرها

  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم است
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • «باغ حاجی» از بیم تخریب تا امید آبادانی
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد