Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیام‌‎های جداگانه‌ای انتصاب سرلشکر حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرلشکر محمدعلی جعفری به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله (عج) را تبریک گفت.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیام‌‎های جداگانه‌ای انتصاب سرلشکر حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرلشکر محمدعلی جعفری به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله (عج) را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پیام فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به سردار سرلشکر سلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
همسنگر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام‌علیکم.
ارتقاء درجه و انتصاب شایسته حضرتعالی با حکم مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در جایگاه فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همزمان با مولود یگانه منجی عالم بشریت، مهدی موعود و ایام تأسیس آن نهاد انقلابی صورت گرفت را صمیمانه به آن همسنگر گرامی تبریک گفته و امیدوارم در پناه حضرت حق و در سایه رهنمود‌های دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا و با توجه به شایستگی‌ها و تجارب ارزنده در مسئولیت‌های گوناگون، در این مسئولیت خطیر نیز موفق و مؤید باشید و انشاءا... همدل و همدوش با یکدیگر و در سایه رهبری امام خامنه‌ای عزیز پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه‌الله اعظم (عج) برسانیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

همچنین در پیام تبریک سرلشکر موسوی خطاب به سردار سرلشکر جعفری نیز آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور گرامی سردار سرلشکر پاسدار عزیز جعفری

مسئول محترم قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه

سلام‌علیکم.
انتصاب شایسته حضرتعالی با حکم فرمانده معظم کل قوا به مسئولیت خطیر قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) را که نشان از اعتماد معظم‌له به حضرتعالی دارد را صمیمانه تبریک گفته و امیدوارم در این سنگر نیز همچون سال‌های خدمت صادقانه و اثرگذار در کسوت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موفق و مؤید بوده و خشنودی، ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را کسب فرمایید.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش امیر موسوی سردار حسین سلامی سردار محمدعلی جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی

حزب الله لبنان اعلام کرد مقر فرماندهی نظامی اشغالگران صهیونیست در شهرک المناره در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین را مورد حمله راکتی و پهپادی قرار داده است.

به گزارش مشرق از رسانه های لبنانی، حزب الله در واکنش به حملات اشغالگران به مناطق غیرنظامی جنوب لبنان، نقاطی را در شمال سرزمین‌های اشغالی مورد حمله موشکی و پهپادی قرار داد.

حزب الله با انتشار بیانیه‌های کوتاهی اعلام کرد: در این حمله ترکیبی، مقر فرماندهی نظامی اشغالگران در گردان ۵۱ تیپ گولانی در شهرک صهیونیست نشین المناره را با راکت های هدایت شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار دادیم.

شامگاه جمعه نیز حزب الله لبنان در یک کمین ترکیبی، کاروان نظامی اسرائیلی در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد ۱۰ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اسراییل شلیک شده است.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند جولان اشغالی و الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی برای سومین بار مورد حمله موشکی گسترده قرار گرفته است.

این در حالی است که «شیخ نعیم قاسم» قائم‌ مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز تاکید کرد که تحقق آتش‌بس و توقف عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها، تنها با توقف تجاوز این رژیم به غزه میسر خواهد بود.

شیخ نعیم قاسم افزود: توقف حملات ما و آتش‌بسی که شدت حملات و تمرکز روی غزه را بیشتر کند، خدمت به اسرائیل است.

قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: اینکه بخواهند ما را با جنگ تهدید کنند، درستی مقابله با اسرائیل را ثابت می‌کند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم