Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@01:48:11 GMT

حداقل و حداکثر قیمت طلای سرخ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۵۸۹

حداقل و حداکثر قیمت طلای سرخ اعلام شد

علی حسینی، عضو شورای ملی زعفران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات نرخ طلای سرخ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون حداقل نرخ هر کیلو زعفران دسته ۶ میلیون و ۵۰۰ تا ۷ میلیون و حداکثرهر کیلو زعفران نگین و سوپر نگین ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه خرید و فروش زعفران در بازار از شرایط عادی برخوردار است، افزود: اگرچه برخی افراد در ابتدای فصل با خرید زعفران و دپو در انبار‌ها منتظر افزایش قیمت هستند، اما با روند کنونی بازار پیش بینی می‌شود که نوسان خاصی رخ ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی ادامه داد: با توجه به آنکه بیشترین زعفران در اختیار بزرگترین تولیدکننده است، از این رو برای فروش محصول در بازار‌های هدف نیاز به بازاریابی و تعامل داریم.

بیشتر بخوانید: طلای سرخ گران شد/ حداکثر قیمت هر کیلو زعفران نگین ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

عضو شورای ملی زعفران با اشاره به اینکه صادرات زعفران طبق روال عادی در حال انجام است، بیان کرد: با توجه به میزان تولید زعفران، روند کنونی صادرات مد نظر ما نیست.

وی مشکلات نقل و انتقال پول و تعهد صادرکنندگان برای بازگشت پول را از جمله موانع پیش روی صادرکنندگان دانست و گفت: موانع پیش روی صادرکنندگان موجب شد تا عمده صادرات توسط افراد غیرحرفه‌ای انجام شود.

حسینی با اشاره به اینکه صادرات زعفران توسط کارت‌های یکبار مصرف را تایید یا تکذیب نمی‌شود، بیان کرد: اگرچه دلیلی برای صادرات زعفران با کارت‌های یکبار مصرف نیست، اما با توجه به سخت گیری‌های دولت برای صادرات زعفران طبیعی است که اگر صادرات از طریق کارت‌های یکبار مصرف انجام نشود، قاچاقچیان در امر صادرات قد علم می‌کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر این مسئله که دولت باید از تصدی گری در سیاست‌گذاری صادرات دست بردارد، افزود: سیاست‌گذاری در امر صادرات باید توسط تشکل‌ها و دست اندرکاران امر انجام شود تا براین اساس صادرکنندگان بتوانند تمهیداتی برای بازگشت پول به کشور برنامه ریزی کنند.

وی در پایان با انتقاد از تعلل گمرک در اعلام آمار صادرات زعفران تصریح کرد: تاکنون دولت آمار ۱۲ ماهه صادرات را اعلام نکرده است که این امر یکی از مشکلات جدی پیش روی صادرکنندگان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

تعلل گمرک در اعلام آمار صادرات زعفران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی صادرات کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه باز هم ریخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران با کاهش ۴۳ تومانی، به قیمت ۳ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز با کاهش ۳۱۴ هزار تومانی به قیمت ۴۲ میلیون و ۹۳ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز، سکه و طلا را در روز چهارشنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۴ هزار و ۸ تومان

یورو

۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۳۹ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان

سکه امامی

۴۲ میلیون و ۹۳ هزار تومان

نیم سکه

۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

سکه گرمی

۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۴ میلیون و ۶۹۳ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۵ میلیون و ۲۳۴ هزار تومان

هر انس طلا

۲۳۲۰.۰۹ دلار

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899015

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه دوباره جهشی شد
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • صادرات طلای سرخ به ۴۰۰ تن می‌رسد
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه باز هم ریخت
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه