Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: 60 میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت در استان پرداخت و تمامی مطالبات پزشکان خانواده شهری استان تا پایان بهمن ماه ۹۷ تسویه و به روز شد. به گزارش بلاغ، رسول ظفرمند در گفت و گو با خبرنگار ما با تقدیر از تمامی مؤسسات درمانی طرف قرارداد استان در ارائه خدمات بهینه بیمه‌ای به بیمه‌شدگان، سلامت را یکی از مهمترین شاخصه های پیشرفت یک کشور برشمرد و اظهار کرد: با تخصیص اعتبار از سوی سازمان بیمه سلامت، بخش عمده مطالبات مؤسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد علی الخصوص پزشکان خانواده استان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با تخصیص این اعتبار مطالبات مؤسسات فیزیوتراپی خصوصی، رادیولوژی، پزشکان‌متخصص، پزشکان عمومی، دندانپزشکان و پزشکان متخصص شهری طرف قرارداد پزشک خانواده تا پایان مهرماه ۹۷ تسویه و مطالبات آزمایشگاه ها و بیمارستانهای خصوصی نیز تا پایان شهریور ۹۷ تسویه شد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه با اشاره به به روز بودن پرداخت به پزشکان خانواده استان افزود: با توجه به گذشت شش سال از اجرای طرح پزشک خانواده شهری و علیرغم تمامی مشکلات مالی و کسری اعتبار سازمان بیمه سلامت و در راستای حمایت و ادامه طرح بزرگ پزشک خانواده، علاوه بر همکاران پزشک عمومی، مطالبات پزشکان متخصص طرف قرارداد پزشک خانواده شهری تا پایان بهمن ماه ۹۷ تسویه و به روز شد که این امر در راستای اهمیت این بخش و اعتقاد راسخ سازمان بیمه سلامت به اجرای دقیق پزشک خانواده صورت گرفت.

ظفرمند با بیان این که بیشترین جمعیت بیمه شده سازمان بیمه سلامت به صورت رایگان و بدون پرداخت حق سرانه تحت پوشش بیمه سلامت هستند افزود: با بررسی های صورت گرفته 7 میلیون و 500 هزار بار مراجعه در سال از سوی افراد زیر پوشش بیمه سلامت در استان برای دریافت خدمات مورد نیاز درمانی انجام می شود که بیمه سلامت برای هر مراجعه، حدود یکصد هزار تومان هزینه پرداخت می‌کند که این پرداخت ها از سوی سازمان بیمه سلامت جهت ایجاد آرامش و دلگرمی مردم ، بیمه شدگان و موسسات درمانی بسیار موثر و مهم است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به هزینه سالانه بیش از ۷۰۰ میلیارد تومانی بیمه سلامت برای درمان بیمه شدگان و قرارداد با بیش از 2 هزار و سیصد مؤسسه درمانی در سطح استان ، خواستار تخصیص ردیف بودجه اختصاصی جهت اجرای طرح های ملی نظیر پزشک خانواده و بیمه همگانی سلامت در استان مازندران شد.

وی گفت: با الکترونیکی شدن نسخه نویسی، ضمن کاهش مراجعات، پرداخت ها نیز به روز رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ بر اساس تماس‌های تلفنی بیمه شدگان با سامانه ۱۶۶۶ و پیگیری امور بیمه‌ای مشخص شده است که برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوءاستفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.

این در حالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند؛ لذا، این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.

از سوی دیگر تاکید شده است که شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094889 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مطالبات چایکاران تا فردا ۱۳ اردیبهشت تسویه می‌شود
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد