Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@11:42:21 GMT

2500 برنامه هفته سلامت در شهرستان های تهران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۶۵۳

2500 برنامه هفته سلامت در شهرستان های تهران برگزار می شود

محمد صیدلو روز دوشنبه در حاشیه همایش نمادین سفیران سلامت دانش آموزی در شهرری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: احداث زمین‌های چمن و تقویت ورزش در مدارس از برنامه ها و الویت های آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به شمار می رود.
وی برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و جشنواره غذای سالم، دیدار فعالان عرصه سلامت با امامان جمعه، نواختن زنگ سلامت در مدارس، تهیه برشور و نصب بنرهای اطلاع رسانی و آموزشی در سطح شهرستان ها و تست قند خون رایگان در مراکز بهداشتی درمانی را از جمله برنامه های این هفته اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صیدلو تصریح کرد: با توجه به روزشمار هفته سلامت، برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در تمامی مدارس برگزار می شود تا دانش آموزان با انواع ورزش و تاثیر آن بر سلامت خود آگاه شوند.
وی افزود: همچنین از سفیران سلامت مقاطع ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه آموزش که در طی سال از آموزش های لازم بهره مند شده اند نیز تقدیر می شود.
به گزارش ایرنا، اداره کل شهرستان های استان تهران مجزا از پایتخت، 21 شهرستان استان را پوشش می دهد.
هفته سلامت امسال از اول تا هفتم اردیبهشت 98 با شعار «مراقبت های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت» برگزار می شود.
6003/1970
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آموزش و پرورش شهرستان استان تهران برنامه های متنوع فرهنگی پایتخت ورزش در مدارس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش بردسکن در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول هفته مقام معلم برگزار می‌شود.

علی اکبر چراغیان افزود: تجلیل و تکریم از معلمان، حضور مسئولان در ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم در مدارس با اهداء شاخه‌های گل و شیرینی، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای معلم، دیدار با فرماندار، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مرتضی مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان بردسکن است.

وی با اشاره به موضوع مهم برگزاری امتحانات نهایی افزود: امسال با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در ۵ حوزه به صورت تجمیعی برگزار می‌شود و این امتحانات از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرد. وی گفت: معلمان همواره نقش سازنده‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی ایفا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد که در انتخابات یازدهم اسفندماه بیش از ۸۰ درصد عوامل برگزاری انتخابات فرهنگیان بودند.

دیگر خبرها

  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس