Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@02:54:57 GMT

خدمت رسانی 800 جهادگر بسیجی در پلدختر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۷۷۶۳

خدمت رسانی 800 جهادگر بسیجی در پلدختر

وحید مداحی مسئول قرارگاه شهید اکبر زاده سپاه روح الله استان مرکزی مستقر در منطقه سیل زده پلدختر لرستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اینکه تاکنون ۲۶۴ واحد در پل‌دختر از گل‌ولای تخلیه‌شده است، گفت: این امر روزانه توسط 300 جهادگر و به عبارتی به ظرفیت ۴۶۰۰ نفر روز نیرو انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون 45 محموله کامیون اقلام معیشتی و وسایل مورد نیاز در پلدختر توزیع شده است، افزود: سپاه روح الله استان از روز اول با تمام تجهیزات وارد عمل شده و تا پایان ماموریت خود در منطقه حضور خواهد داشت و یاری گر سیل‌زدگان در این منطقه خواهد بود.

مسئول قرارگاه شهید اکبر زاده سپاه روح الله با اشاره به اقدامات و خدمات رسانی های موکب های استان مرکزی در این منطقه گفت: دو موکب مستقر استان مرکزی در پلدختر،  روزانه به طورمیانگین 4500 پرس غذای گرم پخت و بین سیل‌زدگان توزیع می کنند.

مداحی با بیان اینکه دو تیم پزشکی تخصصی در منطقه خدمت رسانی می کنند، اضافه کرد: همچنین تاکنون بیش از 800 بسیجی در قالب 45 گروه جهادی فعالیت های فرهنگی و رفاهی ویژه کودکان در این منطقه ارائه می دهند.

مسئول قرارگاه شهید اکبر زاده سپاه روح الله خدمت به خانواده های شهدا در مناطق سیل زده را از دیگر اقدامات این قرارگاه دانست و خاطرنشان کرد: 30 خانواده معظم شهدا در مناطق سیل زده شناسایی شده است که بسته های معیشتی نیز به طور مستمر و همراه با نیازمندی های آنها برایشان ارسال می شود.

 انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان