Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@00:26:52 GMT

همسر شهید سامانلو، داستان زندگی وی را روایت کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۰۳۰۱

همسر شهید سامانلو، داستان زندگی وی را روایت کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، عصر دوشنبه معراج شهدای تهران میزبان مراسم رونمایی از کتاب داستانی سامان عشق بود.
شهید سعید سامانلو دی ماه ۱۳۶۰ در قم به دنیا آمد و ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ در منطقه نبل الزهرای سوریه به فیض شهادت نائل شد.
این شهید همان شهید معروف شبکه های مجازی است که فیلم فرزند کوچکش درحالیکه با ماکت پدر مواجه می شود و به گمان اینکه پدرش بازگشته به سوی ماکت می دود تا وی را در آغوش بگیرد صدها هزار بازدید داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زهرا سلگی همسر شهید مدافع حرم سعید سامانلو در سخنانی در این مراسم گفت: داستان زندگیم از همان ابتدا با شهادت رقم خورد و داستان کودکیم با شهادت پدرم و در ادامه در زندگی شخصی با شهادت همسرم همراه شد.
وی افزود: در این کتاب به داستان های سراسر پرخاطره زندگی عاشقانه با همسرم پرداختم که به همراه سایر شهدا در مسیر و راه خداوند متعال قرار داشتند و خوشحالم در روز تولدم این کتاب ماندگار رونمایی شد.
رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز در سخنانی در این مراسم با تمجید از رشادت های شهیدان در دفاع از آب و خاک این وطن گفت: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) ما هرچه داریم از رشادت های شهدا داریم و این عزیزان چشم و چراغ این ملت و مملکت هستند.
سعید اوحدی افزود: شهیدان همواره در مسیر خداوند قرار داشتند و با حضور در جنگ تحمیلی از آب و خاک این مملکت دفاع کردند و همچنین در دفاع از حرمین نیز این عزیزان از جان مایه گذاشتند و نگذاشتند دشمنان به ارزش های امامان معصوم(ع) آسیب برسانند.
وی ادامه داد: به همین منظور خداوند متعال در قرآن بشارت داده که شهدا در عالی ترین مراتب بهشت وارد می شوند.
رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان اینکه شهیدان همواره درس شجاعت و وفاداری به ولایت به ملت آموختند افزود: در این شرایط عده ای یاوه گو قصد جنگ افروزی و نفاق در منطقه دارند و می خواهند این اتحاد و همدلی را از مسلمانان بگیرند.
تهرام/7243//6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 دی ماه زهرا عشق فرهنگی و هنری قم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ششمین امام معصوم شیعیان، مردم عزادار مشهدی با حضور در میدان شهدای مشهد اجتماع بزرگ صادقیون برگزار شد.

زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در عزای شهادت رئیس مذهب شیعه، با برگزاری اجتماع در میدان شهدای مشهد، حزن و اندوه خود را در عزای آل الله نشان داده و عزاداریکردند. دسته‌های عزا یکی پس از دیگری نیز در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی مشغول به عزاداری هستند. عزاداران مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را طی کردند و پس از آن در حرم مطهر رضوی پای سخنرانی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نشستند. امروز همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) پیکر مطهر شهید مجید شخصی از شهدای دفاع مقدس نیز تشییع شد.

جمعیت عزادار همچنین پیکر مطهر شهید مفقود الاثر دفاع مقدس؛ مجید شخصی را که پس از ۴۲ با تفحص در منطقه چزابه تفحص و از طریق آزمایش دی ان‌ای هویتش شناسایی و به آغوش خانواده بازگشته تشییع و پیکر این شهید را تا حرم مطهر رضوی بدرقه کرده و مهیای حضور در مراسم عزاداری در حرم رضوی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد