Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی استان با حضور معاون سیاسی استاندار، شامگاه امشب در محل استانداری سیستان وبلوچستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، در این مراسم، علی زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از ورزشکاران استان برای رقم زدن موفقیت های بزرگ، توسعه و رشد ورزش استان را مرهون مدیریت صحیح و برنامه ریزی اصولی در این عرصه دانست و گفت: مسلما فعالیت ورزشی در استانی مانند سیستان وبلوچستان که صنعت گسترده و اسپانسر ندارد، سخت و مشکل است اما وجود جوانانی مستعد و سخت کوش با فیزیک بدنی و شرایط جسمانی خاص و غیرت و اراده ای مثال زدنی باعث شده تا علیرغم همه کمبودها شاهد توفیقاتی مناسب در این زمینه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مسئولان باید از تمام پتانسیل های موجود برای حمایت از ورزشکاران استان استفاده کنند، چرا که این امر هزینه نیست و یک سرمایه گذاری برای نهادیته سازی نشاط و سلامت در جامعه بوده و می تواند نقش به سزایی در کاهش هزینه های صرف شده در حوزه هایی نظیر آسیب های اجتماعی، اعتیاد و ... داشته باشد.

زینی وند با بیان اینکه دولت از هر امکانی در زمینه تسهیل مسائل مربوط به جوانان استفاده کرده و آن را به عنوان یک اولویت دنبال می کند تصریح کرد: آماده ارائه هرگونه همکاری در زمینه شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی در استان هستیم.

وی کسب افتخارات و مدال های رنگارنگ توسط جوانان استان را مایه ی فخر و مباهات برای همه مردم استان عنوان و خاطرنشان کرد: ورزشکاران می توانند سفیران شایسته ای برای معرفی و ارائه تصویری واقعی از استان باشند.

ادهم کرد زابلی، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز پس از ارائه گزارشی از آخرین وضعیت فضای های ورزشی و ورزشکاران استان، گفت: در حال حاضر سرانه ی فضای ورزشی در استان 43سانتی متر است و از این حیث حائز ریبه ی 25 درسطح کشور هستیم.


وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با اتمام و بهره برداری از پروژه های ورزشی در حال ساخت در سراسر استان، سرانه ی ورزشی را به رقم 53 و رتبه ملی استان را به عدد 15 برسانیم.

وی با اشاره به کسب 10 مدال رنگارنگ از 13 مدال ممکن توسط بوکسورهای استان در جام مکران و صعود تیم فوتبال دهخدا به لیگ برتر جوانان کشور اذعان کرد: مایه افتخار است که جوانان مستعد سیستان و بلوچستان با اراده و همت خود توانستند جواز حضور در رقابت های لیگ برتر جوانان کشور را کسب کنند.

در پایان این مراسم از قهرمانان و مدال آوران رشته های ورزشی بوکس، وزنه برداری و فوتبال استان تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال استان زنجان

در هفته معلم و در ویژه مراسم معلم ماندگار، از معلمان بالا ۸۰ سال استان زنجان در دبیرستان ماندگار دکتر شریعتی تجلیل بعمل آمد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080506 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال استان زنجان
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال در زنجان
  • آیین تجلیل از معلمان بخش کوهستانی کجور
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد